שתף קטע נבחר

סוארס: "היינו בפאניקה. חשוב שלקחנו 3 נקודות"

בלם הפועל באר שבע יכול היה לחייך אחרי ה-0:1 על אשקלון, למרות הדרך הלא משכנעת. ברנרדו: "אני לא מקבל מספיק כדורים, אבל השערים שלי עוד יגיעו"

הפועל באר שבע - קבוצת צמרת. יממה אחרי ה-0:1 על אשקלון, שהקפיץ את הקבוצה מבירת הנגב למקום השישי, מרחק קצר מיריבותיה לצמרת הטבלה, ובבאר שבע מרוצים. "הדבר הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות ועלינו עוד קצת בטבלה", אמר בסיום הבלם וויליאם סוארס.

 

 

"בדקות האחרונות נכנסנו לפאניקה כי חשבנו על המשחק מול הפועל חיפה, שבו ספגנו שער בתוספת הזמן ורצינו לשמור על התוצאה. נצטרך לעבוד על הדברים כדי שזה לא יחזור", סיכם הברזילאי. במועדון היו מרוצים מיכולתו של ריקרדו פרננדש שעלה כמחליף במחצית השניה, ועשה את השינוי.

 

שחקן נוסף שקיבל מחמאות, הוא ברנרדו ואשקונסלוס, ששוב לא כבש אבל בישל את שער הניצחון. "המטרה שלנו היתה לקחת את שלוש הנקודות כי בשבוע שעבר שיחקנו טוב ולא לקחנו את כל הנקודות", אמר ברנרדו. "לא פתחנו טוב את המשחק אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, כבשנו והיו לנו עוד הזדמנויות לגמור את המשחק".

 

"נצא למשחק מול הפועל עכו כדי לקחת שלוש נקודות כדי שנוכל לעמוד במטרות שלנו וזה להיות בצמרת הטבלה", המשיך הפורטוגלי לפני שהתפנה לדבר על יכולתו האישית. "לפעמים אתה צריך לכבוש ולפעמים צריך לבשל לחברים שלך כמו שעשיתי היום. כרגע אני לא מקבל מספיק כדורים, אבל השערים שלי עוד יגיעו וברגע שיהיו לי הזדמנויות אני אכבוש".

 

אופיר דוידזאדה, שסובב את קרסולו, צפוי להיות כשיר למחזור הבא מול עכו, בעוד ליאור ז'אן, שסוחב מתיחה, עדיין בספק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפועל ב"ש חוגגת
צילום: רועי עידן
מומלצים