שתף קטע נבחר

ניר קלינגר: "אני לא מתבייש באף ניצחון"

מאמן הפועל ב"ש אסף שלוש נקודות ב-0:1 על הפועל אשקלון בדרבי הדרומי: "רק במחצית השנייה נזכרנו לשחק". עזורי: "שמונה חודשים סבלתי מהקהל פה, מה זה עוד 90 דקות"

שער של עודד גביש הספיק להפועל באר שבע כדי לנצח 0:1 את הפועל אשקלון בדרבי הדרום. "אני לא מרוצה מהכדורגל שהצגנו, אבל כן משלוש הנקודות", סיפר בסיום המאמן המנצח, ניר קלינגר.

 

 

"אני יכול להגיד בפה מלא שרק במחצית השניה נזכרנו לשחק, הגענו למצבים, אבל זה קורה. אני יודע שאלה דברים שאפשר לעבוד עליהם, אבל חשוב לעשות את זה תוך כדי צבירת נקודות והתקרבות לאיזור המטרה שהצבנו לעצמנו".

 

"למה הלכנו אחורה? זה קשור למשחק הקודם. הדי השער שספגנו בחיפה בדקה האחרונה, השפיע על השחקנים מבחינה פסיכולוגית. היתה פניקה ב-5-6 הדקות האחרונות וזה לא צריך לקרות. לא צריך להתבייש בניצחונות ואני ממש לא מתבייש גם בזה שהשגנו היום".

 

קלינגר הוסיף כי הקבוצה תצטרך לעבות את הסגל בשל פציעות וצבירת כרטיסים צהובים. בשל כך, החליט הצוות המקצועי להחתים בימים הקרובים את יוסי תורג'מן, קשר בן 22, שנבחן בקבוצה במשך חודשיים.


עודד גביש חוגג עם האוהדים את שער הניצחון (צילום: רועי עידן)

 

עזורי: "השופט הכריע את המשחק"

המאמן המפסיד, גיא עזורי, נותר כעוס כלפי שופט המשחק, דניאל בר נתן. "יש תחושה של החמצה. לא נפלנו מהם, שיחקנו מסודר, עשינו דברים בצורה הכי נכונה, אבל לפעמים משחקים מוכרעים מהדברים הקטנים. החלטה של שופט, שלא נתן לנו פנדל בטוח עשתה את ההבדל".

 

"אנחנו יודעים שכל נקודה יכולה להכריע אם נישאר בליגה ולכן זה מרגיז, כי ברור שהיה פנדל ואפילו הקוון אמר את זה, אבל משום מה הוא בחר שלא לספר את זה לשופט. חבל, זו נקודה חשובה, אבל זה היסטוריה וחלק מהכדורגל. כמו ששחקנים טועים, גם שופטים".


"אין תירוצים". עזורי אחרי ההפסד הרביעי ברציפות של אשקלון (רועי עידן)

 

על ההרכב החסר: "אין תירוצים, עלו 11 נגד 11 ואלה שעלו שיחקו מצויין. אמרתי להם שאם הם ימשיכו לשחק ככה, הפועל אשקלון תישאר בליגה . נתכונן למכבי חיפה כי קבוצת כדרגל צריכה להתמודד עם תנאים לא פשוטים. מלכתחילה ידענו שנלחם על ההישארות ונעשה הכל כדי שאשקלון תעשה את זה.

 

על הקללות שספג מכיוון שער 2 באיצטדיון, אמר עזורי: "זה חלק מהמציאות של הפועל ב"ש, זה היה בעבר ויהיה גם בעתיד. שמונה חודשים סבלתי מהקהל פה, מה זה עוד 90 דקות. יש למועדון המפואר הזה אוהדים נהדרים, אבל יש גרעין שעושה לו כתם".


הפועל באר שבע - הפועל אשקלון

ציונים
הפועל באר שבע ציון הפועל אשקלון ציון
אוהד כהן 6 סטיבן אהורלו 6
אביתר אילוז 5 שי פטלק 5
אבי יחיאל 5 מור דהאן 5
עודד גביש 6 יניב אלול 6
אופיר דוידזאדה (68) 5 דניאל היידמן (69) 5
וויליאם סוארס 7 זוראב מנטשאשווילי (72) 5
ליאור ז'אן (51) 5 אמייה טגה 6
דוד רביבו 6 מחמוד עבאס 5
מאור מליקסון 6 שניר גואטה 6
ברנרדו ואשקונסלוש 5 אוסמאן באשירו (66) 4
ליאור אסולין 6 אריק גאו 6
מחליפים   מחליפים  
ריקרדו פרננדש (51) 6 חנן פדידה (66)  
ראיין אדלי (68)   קובי מוסא (69)  
    מיכאל קורטובה (72)  
ניר קלינגר 6 גיא עזורי 5
שופט: דניאל בר נתן 6 תוצאה משקפת: 1:1

 

הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניר קלינגר
צילום: רועי עידן
מומלצים