שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "להיזהר מהמתפרצות של הפועל חיפה"

מאמן מכבי חיפה הזהיר את שחקניו לקראת הדרבי וביקש מהם לשחק יחד: "כשזה קורה, אף קבוצה לא יכולה לעצור אותנו". ה-11 שניצחו את הפועל ר"ג יפתחו גם ביום ב' (20:45)

מתחילים את הספירה לאחור. במכבי חיפה זוכרים היטב את הדרבי האחרון במסגרת הליגה, אז עלתה הפועל למשחק במטרה אחת ברורה - לצאת בשלום מהמשחק ולא להפסיד.

 

אז זה הסתיים ב-0:0 שמנע מהירוקים בסופו של דבר את הזכייה באליפות הנכספת. בצד הירוק לא ממש מדברים בקול רם על נקמה, אך רוצים - כמו בכל דרבי - לנצח את היריבה העירונית בקרב היוקרתי ביניהן.


ינקמו בהפועל על הדרבי האחרון? מכבי חיפה מוכנה למשחק (חגי אהרון)

 

המאמן אלישע לוי יצטרך להסתדר ללא החלוץ שלומי אזולאי, שסובל ממתיחה במפשעה. אזולאי בכל מקרה לא תוכנן לפתוח, אך אמור היה לעלות מהספסל במידת הצורך. לוי מתכוון לתת קרדיט להרכב שניצח בשבוע שעבר את הפועל רמת גן 1:3, כשגוסטבו בוקולי ימשיך לפתוח בקישור לצידו של ג'ון קולמה. איל גולסה ייכלל בסגל, אך לא יפתח בהרכב ועידן ורד לא יתלבש כלל למשחק.

 

באימון המסכם הערב (א') לוי אמר לשחקניו: "אנחנו קבוצה שמשחקת ביחד. כשאנחנו משחקים ביחד אף קבוצה לא יכולה לעצור אותנו. הפועל חיפה יסגרו את המשחק, אבל צריך להיזהר מאוד מהיציאה שלהם למתפרצות".


2,000 כרטיסים נותרו בקופות לדרבי החיפאי (צילום: אלי אלגרט)

 

בקופות נותרו למכירה כאלפיים כרטיסים. מחציתם עבור אוהדי הפועל, שלא ממהרים לרכוש כרטיסים למשחק. כפי שהדברים נראים כעת ובניגוד לתחזיות, קריית אליעזר לא יהיה מלא עד אפס מקום.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; מוחמד גאדיר, ולדימיר דבאלישווילי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי מכבי חיפה
צילום: חגי אהרון
מומלצים