שתף קטע נבחר

מנצ'סטר יונייטד וסיטי מעוניינות בקונטראו

שתי הקבוצות מהפרמייר-ליג מנסות לצרף את מגן בנפיקה, שיתמודד ביום ד' מול הפועל ת"א בבלומפילד בצ'מפיונס. הקשר חאבי גארסיה: "נשחק על החיים שלנו"

"משחק על החיים". כך מגדירים בבנפיקה את ההתמודדות מול הפועל תל אביב בבלומפילד ביום ד' הקרוב במחזור החמישי בבית 2 בליגת האלופות. הפורטוגלים מדורגים במקום השלישי (שש נקודות) וניצחון ישפר את הסיכויים שלהם במאבק על העליה לשמינית הגמר.

 

הקשר הספרדי חאבי גארסיה, אמר בראיון לעיתון הפורטוגלי 'רקורד': "כולם בקבוצה יודעים היטב שנשחק בישראל על החיים שלנו. אנחנו יודעים שהמשחק יהיה קשה בשל האווירה שתשרור בו, מכיוון שעבור הפועל תל אביב כל משחק בליגת האלופות הוא מסיבה. נעבוד קשה ונעשה את הכל על מנת להשיג את הניצחון".


קרדוסו מכניע את אניימה במפגש הקודם, בבנפיקה מאמינים שישחק (AP) 

 

האווירה בבנפיקה (מדורגת שניה בליגה) מתוחה בעקבות התבוסה לפני שבועים 5:0 לפורטו, מה שגרם ליצירת פער של עשר נקודות מהמוליכה. גארסיה: "הניצחון על נבאל (0:4) עזר לנו להתאושש. ננסה לנצל את ההפסקה במשחקי הליגה על מנת לתקן כל מיני דברים ולהשתפר". משחקה של הקבוצה בגביע מול בראגה נדחה ל-12 בדצמבר וגארסיה התייחס לכך: "זה טוב, כי כך נוכל לנוח ולהתאושש לקראת המשחק החשוב נגד הפועל".

 

מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מעוניינות במגן השמאלי של בנפיקה ונבחרת פורטוגל, פאביו קונטראו. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, השדים האדומים הגישו הצעה עבור השחקן שהצטיין במונדיאל האחרון בדרום אפריקה. קונטראו עצמו מחלים מפציעה ואמור להיות כשיר לקראת המפגש מול האדומים.

 

מלבדו, גם חאבי גארסיה ואאירטון מחלימים מפציעות ומקבלים טיפולים. הקבוצה קיימה היום אימון סגור לתקשורת לקראת היציאה לישראל. במועדון מאמינים שגם החלוץ הפרגוואי אוסקר קרדוסו יחלים מפציעה וישחק. המאמן ג'ורג' ג'זוס: "הוא ישוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים