שתף קטע נבחר

ספרד: 0:8 לבארסה באלמריה, 1:5 לריאל מדריד

שתי הגדולות הפציצו שבוע לפני העימות בינהן ב'קלאסיקו'. האלופה השפילה בחוץ את קבוצת התחתית (שלושער למסי) והשוותה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדות המועדון. הבלאנקוס הביסו את אתלטיק בילבאו (שלושער לרונאלדו) ושמרו על הפסגה

לא כוחות. ההבדלים בין ברצלונה וריאל מדריד לבין יתר הקבוצות בליגה הספרדית ידועים. הערב (ש') הן זכו שוב בנצחונות קלים במחזור ה-12, שבוע לפני העימות הגדול בינהן ב'קלאסיקו'.

 

 

הצורה בה הביסה האלופה 0:8 בחוץ את אלמריה מהתחתית היתה משפילה במיוחד, אבל הבלאנקוס לא חיכו יותר מדי. שחקניו של ז'וזה מוריניו ניצחו במשחק המאוחר 1:5 את אתלטיק בילבאו ושמרו על המקום הראשון.


ליונל מסי ומקסוול (צילום: רויטרס)

 

ליונל מסי סיים את משחקה של בארסה עם שלושער (16, 36 ו-66), בויאן קרקיץ' חגג את השערים הראשונים שלו העונה בליגה הספרדית (61 ו-72 מבישול של מסי), אנדרס אינייסטה (18) ופדרו (34) השתתפו גם הם בחגיגה, וסנטיאגו אקסייטה מאלמריה הוסיף שער עצמי (26).

 

שחקניו של פפ גווארדיולה הישוו בכך את התוצאה שהושגה בניצחון החוץ הגבוה ביותר בתולדות המועדון. הפעם הקודמת בה ניצחה ברצלונה 0:8 בחוץ היתה בשנת 1960, נגד לאס פלמאס. אלמריה נותרה שקועה מתחת לקו האדום ונראה כי מאמנה חואן מנואל לילו ייפרד בקרב ממשרתו. ה'מארקה' דיווח: "ברצלונה החייתית, תוצאה מתקופה אחרת".


"תוצאה מתקופה אחרת". שוער אלמריה, דייגו אלבס (רויטרס) 

 

ריאל מדריד לא נתנה כאמור לברצלונה יותר מדי זמן לחגוג והביסה ב'סנטיאגו ברנבאו' 1:4 את אתלטיק בילבאו, מה שמספיק לה על מנת להוליך בנקודה אחת.

גונסאלו היגוואין כבש ראשון (19) ממסירה של אנחל די מאריה וכריסטיאנו רונאלדו הכפיל את היתרון (31) ממסירה של מסוט אוזיל.

 

פרננדו יורנטה צימק ל-2:1 בדקה ה-40, אבל סרחיו ראמוס קבע 1:3 בפנדל (דקה 57) אחרי שדי מאריה הוכשל ברחבה. רונאלדו כבש את השני שלו במשחק בבעיטה חופשית (62) והשלים שלושער (90 בפנדל) על מנת להתבסס בראש טבלת מלך השערים.

 

ויאריאל ו-ולנסיה סיימו בתיקו 1:1. העטלפים הוליכו אחרי שאריס אדוריס כבש את שערו החמישי העונה בדקה ה-21. ג'וזפה רוסי איזן בדקה ה-73. מריוס סטנקביצ'יוס האורח הורחק תשע דקות מהסיום.


פורסם לראשונה 20/11/2010 21:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AP
מומלצים