שתף קטע נבחר

פדידה: "אוהב את ב"ש, אבל מחויב לאשקלון"

החלץ ששיחק בבירת הנגב, מוכן למשחק מול האקסית ביום א'. חדשות טובות לעזורי: לובריץ' ייעדר לשבועיים בלבד, היידמן מועמד לחתום כשחקן חופשי

הפועל אשקלון תפגוש ביום ראשון (20:00) את הפועל באר שבע למשחק פיקנטי במיוחד עבור חנן פדידה, ששיחק בעבר בבירת הנגב. החלוץ יגיע לראשונה מאז עזב את ב"ש, למשחק ליגה באיצטדיון וסרמיל ויתקשה להסתיר את התרגשותו.

 

"מרגש לשחק מול הקהל שנתן לי את הבמה להצליח", אמר פדידה. "אני חייב להפועל ב"ש חלק נכבד מהקריירה שלי ואוהב מאוד את הקהל שם - יהיה לו חלק בליבי כל ימי חיי. אני מודה לאלונה ברקת ולמועדון הזה על חמש שנים נפלאות שהיו לי שם ורוצה מאוד שהם יגיעו לאירופה".


גיא עזורי. צפוי לצרף שחקנים נוספים בינואר (אלי אלגרט)

 

"כיום אני נמצא בהפועל אשקלון ויש לקבוצה שלי מטרה והיא לשרוד בליגת העל. אני מקווה

מאוד שנצליח לעשות את זה דרך נקודות חשובות שנשיג ביום ראשון", הוסיף החלוץ.

 

המאמן גיא עוזרי, שסובל ממכת פציעות לא פשוטה שנחתה על הסגל שלו במהלך השבועות האחרונים, קיבל בשורות טובות כשנודע לו שדארקו לובריץ' ייעדר לשבועיים בלבד ולא מעבר לכך כפי שחששו במועדון בתחילה. את הבלם צפוי להחליף ביום ראשון מור דהן, שיקבל הזדמנות להוכיח את עצמו בהרכב.

 

בינתיים יעשו במועדון מאמצים להחתים ולהעביר בבקרה את דניאל היידמן, מגן/קשר ששיחק בעבר במכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת והכח עמידר ר"ג. היידמן נבחן בימים האחרונים בקבוצה ואם יעבור בבקרה ביום ראשון, יחתום כשחקן חופשי ואף עשוי לקבל דקות ראשונות. בינואר מתכננת אשקלון להוציא סכומי כסף נוספים על רכש, במטרה להבטיח את הישארותה בליגת העל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פדידה ועזורי בב"ש
צילום: עוז מועלם
מומלצים