שתף קטע נבחר

ויסה: "אשוב להציג את היכולת מלפני שנתיים"

הפרואני של הפועל פ"ת חוזר לעצמו והסביר: "הפנמנו את מצב הקבוצה ואנו מתייחסים לכל התמודדות כמו לגמר גביע, יש לי ביטחון אחרי המשחק האחרון". על המפגש הקרוב מול סכנין: "אם לא ננצח - הניצחון הקודם על בית"ר יהפוך לחסר משמעות"

כבר במשחקו הראשון על הקווים כמאמן הפועל פתח תקווה, החליט יובל נעים לבצע שינוי משמעותי בהרכב הקבוצה כאשר הוריד לספסל את הקשר ג'וניור ויסה. הסיבה למהלך נבעה מכך שהפרואני סבל מנסיגה ביכולתו, השקיע פחות באימונים ולמאמן היה מסר להעביר - מי שלא יהיה טוב יצטרך לשבת על הספסל, ולא משנה במי מדובר.

 

מיד לאחר המשחק בו סיימה הפועל פ"ת בתיקו בחוץ נגד הפועל ב"ש, המאמן יובל נעים הסביר: "אתם צריכים להבין שבהפועל פ"ת ג'וניור ויסה הוא כמעט כמו איתי שכטר בהפועל תל אביב. אבל אצלי רק מי שטוב משחק". בסופו של דבר המהלך הצליח, ובגדול. מאותו משחק הקשר חזר להרכב, מפגין רצינות באימונים וכמובן החל להציג יכולת טובה יחד עם קבוצתו.


ויסה נגד נתניה. "כשלא הייתי טוב זה השפיע עלי" (צילום: אורן אהרוני) 

 

"אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו ויש לי ביטחון אחרי המשחק האחרון", סיפר הערב ויסה, "עד השבועות האחרונים לא שיחקנו טוב וגם עליי זה השפיע באופן אישי. עכשיו המצב השתפר ואני מרגיש שאני יכול לתרום יותר מהיכולת שלי עבור הקבוצה. אני מאמין שמעכשיו תראו את ג'וניור ויסה מהקדנציה הקודמת שלי בהפועל פ"ת".

 

הקשר הוסיף: "הניצחון על בית"ר ירושלים, אחרי שלא ניצחנו הרבה מאד זמן, הכניס ביטחון ורוח חדשה אצל כל השחקנים. אנחנו רוצים להמשיך ביכולת הטובה ולהמשיך לצבור ביטחון ונקודות. אנחנו משחקים טוב יותר בשבועות האחרונים".

"הניצחון על בית"ר הכניס רוח חדשה". ויסה (צילום: עוז מועלם) 

 

ויסה, כמו כל השחקנים בקבוצה, נהנה מאוד מהאימונים עם יובל נעים וסבור שמדבר במאמן מצוין: "יובל נעים מאמן טוב מאוד, הוא יודע איך לעבוד עם השחקנים באימונים, כולם אוהבים אותו ונהנים באימונים. הוא מדריך אותנו מצוין גם במגרשים".

 

בניצחון של פ"ת על בית"ר, הפרואני ביצע סללום נהדר שהסתיים בבישול השער השני לדודו ביטון: "אני מאוד שמח בשביל דודו שהוא כובש הרבה שערים", פרגן ויסה לחברו ומלך השערים של ליגת העל.

 

"לא צריך לייחס חשיבות לכך שבינתיים רק הוא כובש, לפעמים זה קורה בכדורגל. לא משנה מי כובש כל עוד הקבוצה מצליחה. בטוח שבהמשך הליגה עוד שחקנים נוספים יבקיעו שערים, אם זה אני, גיא צרפתי או כל אחד אחר".


"יובל נעים מאמן מצוין, השחקנים אוהבים להתאמן אצלו" (אורן אהרוני) 

 

ביום ב' הקרוב תפגוש הפועל פתח תקווה את בני סכנין בקרב תחתית על שש נקודות. ויסה כבר מוכן: "אם לא ננצח את בני סכנין הניצחון על בית"ר ירושלים יהיה חסר משמעות. ברור שאנחנו יכולים לנצח אותם. יש להם שחקנים טובים ומוטיבציה לבוא ולנצח, אבל גם אנו באים עם הרבה מוטיבציה. הפנמנו את המצב של הפועל פ"ת בטבלה ואנחנו יודעים שעלינו להתייחס לכל משחק עכשיו כאילו זה גמר גביע, בכדי לצבור עוד נקודות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'וניור ויסה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים