שתף קטע נבחר

אשקלון - מכב פ"ת: דוד דורש משמעת, אזגי ניצחון

"לא הייתם ממושמעים טקטית במשחקים האחרונים", טען מאמן מכבי פ"ת בפני שחקניו והזהירם מפני ערן לוי. בעלי היריבה בשבת (19:00, אשקלון), בונה על הבית

העיקר זו המשמעת. מכבי פתח תקווה, שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, תצא בשבת (19:00) למשחק חוץ מול הפועל אשקלון במטרה לחזור לצמרת הטבלה. מאמן הקבוצה פרדי דוד, הראה לשחקניו קטעי וידאו עם מהלכים של כוכב היריבה, ערן לוי, ואת טעויות ההגנה בהפסד להפועל חיפה לפני שבוע.

 

"במשחקים האחרונים לא הייתם ממושמעים טקטית, תראו מחויבות ותנצחו במשחק", אמר דוד לשחקנים באסיפה. המאמן, שלא תרגל במשך כל השבוע את ההרכב החזק שלו וערך רק משחקונים עם קבוצות מעורבבות, רוצה לשמור על מתח בין שחקניו ולא הסתיר זאת מהם בשיחה הקבוצתית.


צפוי לחזור להרכב. טל בן חיים (צילום: עוז מועלם)

 

"אני לא החלטתי עדיין על ההרכב הראשון, מי יהיו סגל ומי ימתין להזדמנות הבאה. תבואו כולכם מוכנים למשחק", הסביר המאמן לשחקניו. למרות זאת, בפן המקצועי לא צפוי להיות שינוי כל כך גדול בסגל לעומת המשחק מול הפועל חיפה.

 

החלוץ טל בן חיים שריצה עונש הרחקה מול בני יהודה בגביע הטוטו, צפוי להמשיך בהרכב, לצידו של חלוץ הנבחרת, עומר דמארי. שינוי אחד אותו מתכנן דוד, הוא הכללתו של נבויסה מרינקוביץ' בהרכב, אחרי שזה כבש כמחליף בשבת מבעיטה חופשית בנגיעתו הראשונה בכדור. מול בני יהודה לפני שלושה ימים, שיחק מרינקוביץ' רק במחצית הראשונה.

 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מראד מגמאדוב, ג'ו ביזארה, קובי גנון, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבויסה מרינקוביץ' (מיכאל זנדברג), טל בן חיים, עומר דמארי, עומר גולן.


בונה על הקהל. רביד גזל (צילום: רועי עידן)

 

גזל: "מכירים את האיכויות של מכבי פ"ת"

באשקלון מקווים להפתיע את היריבה, אחרי ששאבו עידוד מהניצחון על הפועל ב"ש בגביע הטוטו. הבעלים פרוספר אזגי אמר ל-ynet: "אני מאמין שננצח בשבת, למרות שתעמוד מולנו קבוצה טובה. בבית אנחנו יכולים להתמודד מול כל יריבה ונקווה שהקהל יגיע וידחוף אותנו". ההנהלה החליטה על מכירת כרטיסים שתעמוד על 60 שקלים למבוגר ו-30 שקלים לנוער/חייל.

 

הקשר רביד גזל הוסיף: "אנחנו מכירים את האיכויות של מכבי פתח תקווה, אבל חייבים ורוצים לנצח, מול הקהל שלנו". בהנהלת הקבוצה אגב, לא התרשמו יותר מדי משיתופו שלא כחוק של ערן לוי באמצע השבוע, מאחר ועונש ההפסד הטכני הצפוי, יהיה כביל במשחקי גביע הטוטו בלבד. "הטעות נעשתה בתום לב. חשבנו שהוא כבר ריצה את עונשו", הסביר אזגי.


פרדי מפחד ממנו, הפעם הוא ישותף כחוק. ערן לוי (צילום: רועי עידן)

 

מהמשחק בשבת יחסר המאמן גיא עזורי את אדיר טובול הפצוע, כשמג'ד יונס יחליפו בהרכב. שי פטלק ימשיך כמגן ימני, מאחר וקובי מוסא לא כשיר לגמרי, בעוד זוראב מנטשאשוילי ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. שניר גואטה אמור להחליף את הקשר הגאורגי וישחק לצידם של גזל ואמייה טגה.

 

הרכב משוער: סטיבן אוהרלו; שי פטלק, דארקו לובריץ', יניב אלול, מג'ד יונס; אמייה טגה, רביד גזל, שניר גואטה, ערן לוי, אריק גאו, חנן פדידה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים