שתף קטע נבחר

יורוקאפ: רמלה מושלמת - ניצחה את נובוסיבירסק

טנישה רייט (21 נק' במחצית השנייה) ולקו ווילינגהאם (17 נק' ו-15 ריב') הוליכו את הקבוצה של עדן ענבר ל-65:75 על דינמו ולמאזן 0:2 בשלב הבתים

דאבל ישראלי על הדוב הרוסי. בזמן שמכבי תל אביב רשמה ניצחון חוץ דרמטי על חימקי מוסקבה, אליצור רמלה עשתה את העבודה שלה מול דינמו נובוסיבירסק. החבורה של עדן ענבר השיגה ניצחון שני רצוף ביורוקאפ, 65:75 ושמרה על מאזן מושלם בשלב הבתים.

 

הקבוצה הרוסית החזיקה מעמד 35 דקות לפני שנשברה מול יכולת אדירה של צמד הזרות בצהוב-שחור, טנישה רייט ולקו ווילינגהאם. הגארדית קלעה 21 נקודות בחצי השני, הסנטרית הוסיפה דאבל-דאבל מרשים של 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, עשרה פחות מכל הכדורים החוזרים שקטפו שחקניות נובוסיבירסק בכל המשחק.


משחק נהדר של הזרות (צילום: דרור עינב)

 

רמלה פתחה עם שי דורון (שנקעה את הקרסול ביום שני האחרון) ויתרון 3:10, אבל למחצית הראשונה ירדה בפלוס שתיים בלבד, 23:25, כשהיא סובלת מאחוזים איומים מחוץ לקשת (1 מ-12 לשלוש). רייט, כאמור, לא ממש הופיעה ל-20 הדקות הראשונות וסיימה עם שתי נקודות באחוזים חלשים.

 

ווילינגהאם היתה בלתי ניתנת לעצירה גם ברבע השלישי, שירן צעירי עשתה את העבודה בהגנה ויחד עם השלשות שפתאום נכנסו רמלה לא שמטה את היתרון. שבע דקות לסיום עוד הצליחה נובוסיבירסק להשוות ל-56:56, אבל מהלך של שלוש נקודות מצד רייט, סל של דורון ונקודת עונשין של ווילינגהאם סגרו למעשה את הסיפור.


טנישה רייט. קלעה 23 נקודות, 21 מתוכן במחצית השנייה (דרור עינב)

 

דורון: "טנישה ולקו סחפו אותנו בהתקפה"

"שיחקנו בהגנה טוב במשך 40 דקות, וזה בעצם המפתח לניצחון", סיכם ענבר בסיום. "היה לנו רבע שני קטסטרופה, אבל שמרנו בו מצוין וספגנו רק 11 נקודות. טנישה רייט לא שווה שתי נקודות בחצי והיא הראתה את זה במחצית השנייה".

 

"טנישה ולקו סחפו אותנו בהתקפה", סיכמה שי דורון. "עם מה שיש לנו בקבוצה, אנחנו צריכות לסיים משחקים עם 100 נקודות, אבל צריך לחכות שהכל עוד יתחבר".

 

קלעו לרמלה: רייט 23, ווילינגהאם 17, סלווין 11 (6 אסיסטים), דורון 9, ראדונוביץ' 7, איוואניסביץ' וצעירי 3 כל אחת, גרינבוים 2.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים