שתף קטע נבחר

נוזמן: "נראה את ריו ב-2016 שונה ויפה"

יו"ר הוועד האולימפי של ברזיל ערך מסיבת עיתונאים עם הוועד האולימפי הישראלי והתייחס להכנות לאולימפיאדה: "העובדה שיש מונדיאל ב-2014 עזרה לנו מאוד"

הוועד האולימפי הישראלי ערך הערב (ה') מסיבת עיתונאים עם קרלוס נוזמן, יו"ר הוועד האולימפי של ברזיל והוועדה המארגנת של אולימפיאדת ריו 2016, שמבקר בארץ.

 

 

"אני מאוד גאה להיות כאן אחרי ארבע מכביות בהם השתתפתי", פתח את דבריו נוזמן היהודי, "אנחנו עובדים קשה כדי שהכול יהיה מוכן לאולימפיאדה כבר מהיום הראשון שזכינו ואנחנו נראה ריו שונה ומאוד יפה. יש לנו ב-2014 את המונדיאל וזה עוזר לנו מאוד, הוועדה של גביע העולם עובדים טוב מאוד והם איתנו בקשר".

 

"יש צרכים לשני האירועים", הוסיף יו"ר הוועד האולימפי של ברזיל, "כמו נמל תעופה וכבישים, שאלה צרכים לשני האירועים הגדולים האלו, ואני חושב

שזה יביא אנרגיה טובה למדינה. זו מתנה ששניהם ביחד".

 

נוזמן התייחס לבעיות הביטחון במדינה: "הבעיות עם הפשיעה היא בכל העולם ואין אצלנו טרור. התחלנו פרוייקט בעזרת ראש הממשלה ובעזרת המשטרה. ואנחנו מקווים שעד האולימפיאדה נשתפר בכל התחומים. בריו 2016 עובדים באותה מתכונת של סידני ואתונה, כאשר הממשל אחראי על כל הביטחון וכל הדברים שמסביב ואנחנו על האירוע הספורטיבי".

 

נוזמן גם סיפר על הסיור שעבר ב"חוויה האולימפית": "זו חוויה מאוד מרגשת, הוועד האולימפי עשה עבודה נהדרת. זה חוויה לדור הצעיר שיכול ללמוד מזה הרבה, אני מקווה לבוא ולהמשיך לבקר ". ומה הוא מאחל לספורטאים הישראלים: "אני מקווה שיזכו במדליות, אך גם הברזילאים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרלוס נוזמן
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים