שתף קטע נבחר

לראשונה מאז אוגוסט: למפארד חוזר לשחק

הקשר האנגלי הבינלאומי, אשר נעדר העונה מ-14 משחקים של צ'לסי בעקבות ניתוח שעבר, אמור לשוב למגרשים במשחק ביום א' מול סנדרלנד. עוזר המנג'ר, ריי ווילקינס, נפרד מהמועדון

הקשר האנגלי הבינלאומי, פרנק למפארד, לא משחק כדורגל מאז חודש אוגוסט, בו עבר ניתוח שבר. ביום א' הקרוב הוא צפוי לשוב למגרשים, כאשר צ'לסי תארח את סנדרלנד בפרמייר ליג.

 

המנג'ר, קרלו אנצ'לוטי, אמר: "אני חושב שפרנק יהיה בסדר לקראת יום א'. הוא החל להתאמן עם הקבוצה לפני יומיים. אין לו שום בעיה והוא מראה ביטחון. אני מקווה שהוא יהיה מוכן, לא בהכרח על מנת לשחק 90 דקות, אלא בכדי להיכלל בסגל. אם הוא יהיה בסדר הוא יוכל לפתוח".  


פרנק למפארד וסולומון קאלו (גטי אימג'ס) 

 

למפארד החמיץ אמנם 14 משחקים בכל המסגרות, אבל גם בלעדיו מוליכה צ'לסי את טבלת הפרמייר ליג אחרי 12 מחזורים, ביתרון של שתי נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד, וזאת לאחר שלא ספגה העונה שום שער בביתה.

 

הקשר סולומון קאלו אמר: "זה נחמד שאנחנו מוליכים כך. אנו לא צריכים להסתכל יותר מדי על הפער מהקבוצות האחרות, אלא להמשיך לשחק את המשחק שלנו". הגנאי מייקל אסיין ייעדר מהמשחק מול סנדרלנד, אחרי שהורחק ביום ד' מול פולהאם. הבלם הברזילאי אלכס והחלוץ ניקולאס אנלקה החלימו מפציעות ואמורים לשוב להרכב.

 

עוזרו של אנצ'לוטי, ריי ווילקינס, עזב את הקבוצה לאחר שהוחלט לא להאריך את חוזהו. המנכ"ל רון גורליי הודיע: "בשם כל האנשים במועדון, אני מודה לווילקינס על כל מה שהוא עשה עבור צ'לסי". אנצ'לוטי: "בלעדיו לא היינו זוכים בשום דבר".

 

עבור ווילקינס היתה זו הקדנציה השניה במועדון (עבד עם ג'יאנלוקה ויאלי ב-99' ו-2000), אחרי שהוא הצטרף אליו מחדש ב-2008, בתקופה בה שימש לואיס פליפה סקולארי כמנג'ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרנק למפארד
צילום: GettyImages imagebank
מומלצים