שתף קטע נבחר

מכבי פ"ת: מרינקוביץ' צפוי לפתוח נגד אשקלון

בקבוצה רוצים לחזור לרצף הניצחונות, לאחר שני הפסדים בליגה ובגביע הטוטו. אלירן דנין התאמן עם חבישה בקרסול, רוביל סרור יעבור הערב בדיקת MRI

מכבי פתח תקווה, שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה להפועל חיפה בליגה ולבני יהודה בגביע הטוטו, המשיכה היום (ה') בהכנות לקראת המשחק מול הפועל אשקלון בשבת. בקבוצה ממשיכים לשדר אופטימיטות לגבי יכולה של הקבוצה לחזור לרצף הניצחונות. "בעוד מספר משחקים הליגה תתחיל להתחלק באופן יותר ברור לצמרת, מרכז ותחתית, אם נמשיך להציג את היכולת הטובה שלנו נחזור לצמרת", אמרו שחקנים בקבוצה.

 

באימון הקבוצה שנערך היום המגרש חלופי ברמת גן בגלל השזרוע של מגרש האימונים במועדון, תרגל היום המאמן פרדי דוד את קבוצותו במשחק צפוף. דוד עשוי לערוך כמה שינויים בהרכב מזה שפתח מול הפועל חיפה, בהגנה ובקישור, אך הוא עדיין משאיר את הקלפים קרוב לחזה כדי לשמור על מתח בין כל שחקני הסגל. סביר להניח שנבויסה מרינקוביץ', שכבש מול הפועל חיפה מבעיטה חופשית בנגיעה הראשונה שלו בכדור לאחר שנכנס כמחליף, יחזור להרכב.


מרינקוביץ'. היכולת הטובה שלו לא נעלמה מעיניו של דוד (צילום: עוז מועלם)

 

המגן אלירן דנין ערך היום אימון מלא לאחר שבימים האחרונים סבל מפציעה בקרסול שגרמה לו להפסיד את משחק גביע הטוטו. דנין, שהתאמן עם חבישה בקרסול, אמור להחלים באופן סופי עד שבת והוא יחזור לסגל המשחק.

 

מי שלא נחכו באימון הם החלוצים רוביל סרסור, שהערב יעבור את בדיקת ה-MRI בברכו, ונציג הקבוצה בנבחרת הבוגרת, ניצן דמארי, שנדרש להתייצב בצבא ויערוך הערב אימון אישי עם מאמן הכושר דרור שמשון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים