שתף קטע נבחר

"בשנה שעברה לא השתמשנו בכל הכישרון שלנו"

צ'אק אידסון, פורווד מכבי ת"א ועונה שניה בקבוצה, מוכן למפגש הערב מול חימקי. על מעמדו כשחקן שעולה מהספסל: "הלך רוח שונה שצריך להתרגל אליו", על הישראלים: "בלאט ייתן להם הזדמנות אם הם ישחקו טוב" ומה הוא הכי אוהב? צפו וגלו

הפורוורד האמריקני של מכבי תל אביב, צ'אק אידסון, נמצא בקבוצה שנה שניה ברציפות. הוא צפה בחילופי מאמנים ושחקנים, זכה בגביע המדינה והפסיד את האליפות במשחק הגמר של הפיינל פור.

 

 

העונה מתרגל אידסון למעמדו החדש בקבוצה כשחקן ספסל, אבל לא נראה שזה מטריד אותו במיוחד: "זה הלך רוח שונה שצריך להתרגל אליו. בשנה שעברה פתחתי במשחקי היורוליג ובליגה הישראלית, אבל זו לא החלטה שלי. אני פשוט בא ומשחק חזק בכל פעם".

 

בראיון ל-ynet ממוסקבה הרחוקה, רגע לפני המפגש מול חימקי המקומית במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג (19:00, ערוץ 10), סיפר אידסון על הכישלון

 בעונה שעברה, שעדיין משפיע עליו ומדרבן אותו להצליח בעונה הזו, וטוען שהקבוצה העונה היא אולי צעירה, אבל כישרונית ורעבה.

 

בנוסף לדברים שתראו בכתבה, אידסון גם התייחס לשחקנים הישראלים בקבוצה, ובעיקר לשאלה האם הם מקבלים הזדמנות שווה להצליח: "לדעתי כן. הנה, אני לא פותח בחמישיה. אולי בשנים הקודמות הישראלים לא קיבלו הרבה דקות במכבי ת"א, אבל העונה דייויד בלאט ייתן להם הזדמנות אם הם ישחקו טוב".

 

אגב, כשאידסון נשאל מהן החסרונות בישראל, הוא הבהיר: "אם יש משהו שלמדתי זה שאסור להגיד דברים רעים על ישראל אז אני לא אגיד... כיף לי מאוד במדינה שלכם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צ'אק אידסון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים