שתף קטע נבחר

כדוריד: מחזיקת הגביע מארחת את האלופה

אס"א ת"א ומכבי ראשל"צ ינצלו את המשחק ביום שישי כדי להיפרד מעמיר שור, שיר טוראל ודובי ישועה, שזכה באליפויות וגביעים במדי שתי הקבוצות. הצהובים יפגשו את כוכביהם לשעבר, תום מטלון וג'ו מתתיה

המשחק המרכזי במחזור השלישי בליגת העל בכדוריד מחר (ו') יהיה בין מחזיקת הגביע בשלוש העונות האחרונות, אס"א תל אביב, לבין האלופה, מכבי ראשון לציון (16:00, ספורט 5).

 

אס"א תיפרד לפני המשחק מדובי ישועה, עמיר שור ושיר טוראל, שפרשו בגלל פציעות. כל השלושה שחקני נבחרות לשעבר ומעוטרים בתארים. ישועה היה שותף לדאבל הראשון שבו זכתה אס"א בתחילת המילניום, ולאחר מכן הוא גם היה שותף לשושלת האליפויות והגביעים של מכבי ראשל"צ. בעונה שעברה הוא סגר מעגל באס"א עם זכיה בגביע המדינה.


עמיר שור. פציעה גרמה לקפטן אס"א לפרוש (צילום: יועד כהן)

 

שור היה קפטן אס"א במשך שלוש שנים, והיה שותף יחד עם טוראל לזכיה בארבעה גביעי מדינה, כאשר טוראל היה זה שהבקיע את שער הניצחון בזכיה הראשונה בשושלת. לעומת זאת, שיחת השבוע בראשון לציון היא המפגש עם שניים מכוכביהם לשעבר: תום מטלון וג'ו מתתיה, שחקני נבחרת ישראל. מטלון נכנס להסגר בעונה שעברה כדי להיפרד מראשון לציון ולהצטרף לאס"א.

 

"שתי הקבוצות רוצות להמשיך במומנטום ולנצח", הדגיש קפטן מכבי ראשל"צ יואב נאמן. "אני בטוח ששניהם יביאו איתם לאס"א את הרוח והגאווה של מכבי ראשל"צ. זה קצת מלחיץ, אלו שני שחקנים שגדלו על המיתוס שיש רק מקום אחד, והוא המקום הראשון. הם מכירים את הקבוצה שלנו מכל הקצוות, ויהיה לי נורא מוזר לשחק מולם. חובת ההוכחה היא עלינו".


נאמן. "יהיה מוזר לשחק מול מטלון ומתתיה" (צילום: אלי אלגרט)

 

מאמן אס"א, אולג בוטנקו, התייחס אף הוא למפגש המסקרן: "יש במשחק הזה פיקנטיות מסוימת, אבל אנחנו מתייחסים לזה כאל משחק צמרת. אני לא חושב שמכבי נחלשה, אלא היא הביאה זר איכותי והתחזקה מאוד. אנחנו נראינו טוב מבחינה התקפית במשחק הדרבי האחרון מול מכבי ת"א, אבל נצטרך להשתפר בחלק ההגנתי. זה יהיה מבחן יכולת מצוין".

 

יתר משחקי המחזור: בני הרצליה - א.ס רמת השרון (16:00), עירוני רחובות - א.כ נס ציונה (16:30), מכבי קריית מוצקין - מכבי רעננה (16:30), הפועל ראשל"צ - עירוני פ"ת (17:00), קריית אונו/גני תקווה - מכבי ת"א (17:00).


פומרנץ. עלה למקום הראשון בהצבעות המקשרים לאולסטאר (גטי איגמ'ס)

 

גרמניה: פומרנץ והאם הפסידו

בעקבות הפרסומים בארץ על מועמדותו של חן פומרנץ למשחק האולסטאר של הבונדסליגה, עלה המקשר הישראלי למקום הראשון בהצבעות בין המקשרים שמועמדים למשחק הכוכבים שייערך בתחילת פברואר.

 

פומרנץ, מטובי המבקיעים בבונדסליגה, החל אמש את הבוקר עם תמיכה של כ-29 אחוז, וסיים את הלילה עם 36 אחוז, עשיריות בודדות יותר מכוכבה של קיל ומלך שערי הבונדסליגה, פיליפ גיצ'ה. "אני בטוח שקיבלתי כמה מאות הצבעות מאוהדי כדוריד מישראל, ואני רוצה להודות על התמיכה. זה מרגש", אמר פומרנץ.

 

בתוך כך, אמש נערכו שלושה משחקים בבונדסליגה הגרמנית, ופומרנץ וקבוצתו האם התארחו אצל מגדבורג שניצחה 26:34. פומרנץ לא היה במיטבו, החטיא פנדל וסיים לראשונה העונה ללא שערים ונסוג בדירוג מלכי השערים בבונדסליגה. הליגיונר השני בגרמניה, אבישי סמולר, וקבוצתו למגו יתארחו בשבת אצל ריינלנד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יואב נאמן, מכבי ראשל"צ
צילום: אלי אלגרט
מומלצים