שתף קטע נבחר

שחורציאניטיס הגיע לאולם, צפוי לשחק מול חימקי

הסנטר היווני של מכבי ת"א, שמפתח תסמינים של שפעת, טופל ונח במהלך כל היום וישחק בהתאם לאיך שירגיש. פרקינס: "אנחנו צריכים לדבוק בתוכנית העבודה שלנו"

שחרוציאניטיס ישחק מול חימקי. הסנטר היווני של מכבי ת"א, שנח ביממה האחרונה עקב חולשה, הגיע לאולם במוסקבה וצפוי ליטול חלק בהתמודדות הערב (19:00, ערוץ 10) מול הנציגה הרוסית.

 

 

שחורציאניטיס, שלא התאמן עם יתר חבריו באימון הבוקר, נצטווה לנוח בחדרו, לאחר שרופא הקבוצה בדק אותו. הוא נבדק שוב אחר הצהריים, במטרה לקבוע האם יוכל לקחת חלק במשחק מול חימקי. עם הגעתו לאולם הוחלט כי הוא כן יתלבש למשחק, כאשר כמות הדקות בהן יהיה על הפרקט תיקבע בהתאם להרגשתו.

 

הצהובים כמובן מקווים לרשום הערב במוסקבה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת היורוליג, אבל מודעים לקושי במיוחד לאור העובדה שמדובר במשחק חוץ מול קבוצה שניצחה את קאחה לבוראל ויטוריה, הקבוצה החזקה בבית.

 

דורון פרקינס, שקלע ביום שני שלשה מדהימה מ-3/4 מגרש מול מכבי ראשון לציון, אמר ל-ynet: "זו פעם ראשונה שעשיתי דבר כזה והקליעה נכנסה במזל, אבל אם תהיה לי הזדמנות אשמח לנסות שוב".


פרקינס אחרי השלשה במשחק מול מכבי ראשל"צ (צילום: דרור עינב)

 

לגבי המשחק הערב, אמר הרכז: "אנחנו מאוד רוצים לנצח וברור שאם נצליח בעוד משחק חוץ, זה יעזור לנו במהשך. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, להוציא לפועל את משחק ההגנה שלנו ואת המהלכים בהתקפה ואם נדבק בתוכנית העבודה שלנו, יהיה בסדר".

 

גיא פניני: "אנחנו בתקופה טובה גם בליגה וגם ביורוליג,

מעבר לניצחונות אנחנו משחקים כדורסל יותר טוב. הסתגלנו לשיטה, אנחנו מכירים טוב יותר אחד את השני ורואים את זה על המגרש. זה משחק מפתח עבורינו להראות כמה השתפרנו. חימקי זו קבוצה עם הרבה שחקנים, ושחקן משמעותי מאוד, קית' לנפורד, שצריך להתמקד בעיקר בו למרות שיש להם עוד שחקנים טובים.

 

"בבית הם מרגישים נוח, ואנחנו נצטרך להתרכז 40 דקות. זה לא פשוט לשחק משחק שני ברציפות בחוץ, אבל תמיד יש תירוצים ותמיד קל להתבכיין. זה המצב ואנחנו מספיק מקצוענים כדי להתגבר על זה".

 


פורסם לראשונה 11/11/2010 09:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סופוקליס שחורציאניטיס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים