שתף קטע נבחר

השופט רומרו: "מוריניו אמר לי 'לך תז...."

פראדאס רומרו הסביר בדו"ח מדוע הרחיק את הפורטוגלי ב-1:5 של הבלאנקוס על מורסיה בגביע: "הוא לא חדל ממחאותיו גם לאחר שהזהרתי אותו". מוריניו: "מספר הצהובים שלו מדבר בעד עצמו, כל שופט היה מעביר משחק כזה ללא בעיה"

ז'וזה מוריניו עצבני. למרות ה-1:5 של ריאל מדריד על מורסיה בגומלין בשלב 32 האחרונות בגביע המלך וההעפלה לשמינית הגמר, המאמן הפורטוגלי איבד את שלוותו.

 

הוא הורחק כשהתרגז על השופט פראדאס רומרו והביע מחאה, לאחר שארבעה משחקני ריאל ספגו כרטיסים צהובים ב-37 הדקות הראשונות של המשחק. השופט הרביעי ביקש ממנו להירגע ולשוב למקומו, אולם מוריניו הצביע על מאמן היריבה, איניאקי אלונסו, וטען כי הוא יצא מהאיזור הטכני.


מוריניו אמש. הורחק בפעם הראשונה בספרד (AP)

 

רומרו ציין בדו"ח השיפוט: "בדקה ה-37 מוריניו הרים את ידיו באוויר ומחה על החלטת שיפוט. לאחר שלא חדל גם לאחר שהוזהר, הרחקתי אותו והוא אמר לי 'לך תז....'". היתה זו ההרחקה הראשונה של המיוחד בספרד, אחרי שהדבר קרה לו בעבר שלוש פעמים בפורטוגל וארבע פעמים באיטליה.

 

אם יוחלט בבית הדין של ההתאחדות הספרדית כי ההרחקה היתה ישירה, לא יוכל מוריניו לשבת על הספסל של ריאל במשחק הליגה הקרוב מול ספורטינג חיחון. למרות זאת, מרבית הסיכויים שיוחלט כי ההרחקה היתה בעקבות אזהרה כפולה, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחק הבא של ריאל בגביע.


ריאל מדריד חוגגת את הניצחון על מורסיה (רויטרס)

 

מוריניו: "הוצאתי את קנאלס כי לא אהבתי את משחקו"

למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק הגיע מוריניו סוער במיוחד והתייחס להרחקתו: "השופט הוא זה שצריך לתת הסברים. הסטטיסטיקה שלו בנוגע לכרטיסים הצהובים מדברת בעד עצמה. בפחות מ-50 משחקים הוא שלף 250 צהובים ו-14 או 15 אדומים.

 

"כלומר, יש לו בממוצע יותר משישה כרטיסים למשחק. במשחק בין סראגוסה למאיורקה הוא שבר שיא והפעם סיים עם עשרה צהובים ושני אדומים. לא אגיד אם זה טוב או רע, אבל הוא כזה. כל שופט היה מעביר משחק כזה בלי שום בעיה".


גבי מיליטו וקרקיץ' אחרי אחד השערים מול סאוטה (AP)

 

כשהוא נשאל על החילוף של סרחיו קנאלס בהפסקה, לאחר שהכישרון הצעיר זכה להזדמנות נדירה לשחק במחצית הראשונה, השיב: "הוצאתי אותו כי לא אהבתי את המשחק שלו. השחקנים שלי לא הפתיעו אותי, ידעתי היטב מי ישחק טוב ומי לא. אני עובד איתם כל יום ומכיר אותם. מי שנותן את הכל באימונים נמצא בכושר מלא על מנת לשחק. מי שלא עובד כמו שצריך לא יכול לשחק. נתתי לכמה שחקנים הזדמנות ורציתי לתת לאחרים לנוח".

 

ואם מישהו חשב שההורים בספרד שונים מיעקב בוזגלו ובתיה סהר, הוא יכול לקבל את התשובה מחלו קנאלס, אביו של סרחיו שהתבכיין בראיון לרדיו 'קדנה קופה': "הבן שלי איבד את הביטחון, הוא לא מעז לעשות דברים. ידעתי שיהיה לו קשה. מעבר לקבוצה אחרת? לא חשבנו על זה, אבל נראה בינואר".

 

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, אמר אחרי הניצחון 1:5 על סאוטה מהליגה השלישית (1:7 בסיכום): "ליונל מסי שיחק גם בגלל שלא התאמן וגם בגלל שאני מכיר אותו ויודע שהוא רוצה לשחק. סיבה נוספת היא שהקהל שהגיע רצה לראות אותו. היה קר, זו לא היתה השעה הנוחה ביותר לקיים משחק ולכן רציתי שלפחות אנשים ייהנו ממנו קצת".

 

על בויאן קרקיץ', שכבש וגם החמיץ פנדל, אמר המאמן הקטאלוני: "הכובשים חיים את השערים ודואגים כאשר הם לא משיגים אותם. השער היה קל, אבל הוא עמד במקום הנכון". על הפציעה של גבי מיליטו: "זה היה הדבר הרע היחיד בשני המשחקים האלה, מכל השאר אנחנו מרוצים. עכשיו לא נשארו לנו הרבה אופציות ונצטרך להעלות שחקני הגנה מקבוצת המילואים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים