שתף קטע נבחר

בייסבול: אין זוכה בכפפת הזהב מהג'איינטס

האלופה הטרייה לא התכבדה בנציג ברשימת שחקני ההגנה של השנה בנשיונל ליג. סקוט רולן זכה בפעם השלישית, כשכל פעם הוא עושה זאת בקבוצה אחרת

סן פרנסיסקו ג'איינטס זכתה לפני כשבועיים באליפות הבייסבול, לאחר שגברה על טקסס ריינג'רס בוורלד סירייס 1:4. למרות זאת, ולמרות שמירב הניצחונות שלה הושגו בזכות ההגנה ולא בזכות ההתקפה, לא נרשם אפילו נציג אחד מהג'איינטס מבין זוכי כפפת הזהב של הנשיונל ליג.

 

 

מי שרשם לעצמו הישג מכובד, הוא סקוט רולן, שזכה בתואר בפעם השלישית ברציפות (בתפקיד הבסיס השלישי), כשהוא עושה זאת בשלוש קבוצות שונות - פילדלפיה פיליס, סנט לואיס קארדילנס וכעת סינסינטי רדס.


הזוכים בנשיונל ליג (צילום: AP)

 

לצידו באינפליד זכו ברנדון פיליפס מהרדס (זכייה שנייה בבסיס שני), אלברט פוהולס מסנט לואיס (זכייה שנייה בבסיס ראשון), יאדייר מולינה (זכייה שלישית ברצף בעמדת התופס) וטרוי טולוויצקי מהרוקיז (זכייה ראשונה בשורט-סטופ). הפיצ'ר הזוכה, גם הוא מסינסינטי, הוא ברונסון ארויו (פעם ראשונה).

 

האאוטפליד מורכב משלוש קבוצות שונות, קרלוס גונסאלס מקולורדו רוקיז (בפעם הראשונה), שיין ויקטורינו מפילדלפיה (זכייה שלשית ברצף) ומייקל בורן מיוסטון (זכייה שנייה ברציפות).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים