שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: דה רידר קיבל את מענק האליפות

האדומים העבירו את הכספים שהובטחו לקשר, שאיים בתביעה. גם ורמוט ושכטר זכו לקבל את הכסף, מענק הצ'מפיונס יוקדם?

הנהלת הפועל הבטיחה וקיימה. רק אתמול (ג') פורסם ב-ynet כי קשר האדומים בעונה החולפת, דניאל דה רידר, מתכוון להגיש תביעת בוררות נגד המועדון לאחר שהקבוצה לא שילמה לו את מענק האליפות בסך 100 אלף דולר, למרות שעל פי טענתו העביר בתקופה האחרונה בקשות לאנשי הקבוצה. במועדון הבהירו אתמול כי גם אם השחקן יתבע אותם הוא יקבל את שכרו במהרה.

 

בהפועל לא חיכו יותר מדי זמן וכפי שהבטיחו העבירו היום את כל הכספים לידי דה רידר, על המענק המדובר מהעונה הקודמת. בשל כך, השחקן אשר מיוצג על ידי עורך הדין רועי רוזן, לא יתבע את המועדון ויסתפק בתשלום אשר קיבל.


דניאל דה רידר חוגג עם ערן זהבי, יכול לצאת כעת למסע קניות (עוז מועלם)

 

דה רידר לא היה השחקן היחידי שהתלונן על כך שלא קיבל את מענקי האליפות. מיד לאחר הניצחון של הפועל ת"א 0-2 על מכבי חיפה, שוחח הקשר גילי ורמוט בנושא עם המנכ"ל גבי קצרה, והתלונן על העיכוב בתשלום. ורמוט, יחד עם החלוץ איתי שכטר, קיבלו היום מהנהלת הקבוצה את מענקי האליפות.

 

בשורה התחתונה, כל השחקנים בקבוצה, למעט שחקן אחד, קיבלו את מענקי האליפות וכעת ממתינים לקבל את המענקים על העפלה לליגת האלופות. מענקים אלו אמורים להיכנס לחשבונות הבנק שלהם עד לאמצע חודש ינואר. גורם בקבוצה אף ציין: "אני מאמין שהשחקנים יקבלו את המענקים של ליגת האלופות עוד לפני ינואר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דניאל דה רידר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים