שתף קטע נבחר

טוטו לאומית: נקבעו העולות לחצי הגמר

רבע הגמר: רמה"ש (1:2 על כפ"ס), נצרת עילית (1:4 בראשל"צ), בת ים (2:4 בפנדלים מול מכבי הרצליה) ונס ציונה (1:5 על אחי נצרת) הבטיחו את מקומן בין ארבע האחרונות

הפועל נצרת עילית היתה הערב (ג') לקבוצה הראשונה שהבטיחה את העפלתה לחצי גמר גביע הטוטו אחרי שהביסה בחוץ את הפועל ראשון לציון 1:4.

 

הקבוצה מעיר היין, שקיוותה להתאושש מההפסד בליגה להפועל כפר סבא, מצאה עצמה בפיגור 3:0 כבר במחצית הראשונה משערים של עידן בלסטרה

(דקה 30), מורדי מלכה (40) ואמיר אבו ערער (45). אמוס קולי (65) השלים את החגיגה, לפני שעקיבא מגרלשווילי (75) רק מיזער נזקים.

 

מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, תתרכז במאמציה לעלות לליגת העל אחרי שנוצחה בהמשך הערב 2:1 על ידי עירוני רמת השרון. פטריק דופלה (15) עוד העלה את האורחת ליתרון, עשהאל בן שבת (30) וזיו כבדה (70) קבעו מהפך. גם סקציה נס ציונה התקרבה מרחק 180 דקות מהתואר השלישי בחשיבותו אחרי 1:5 מרשים בנצרת על אחי המקומית.

 

מכבי עירוני בת ים היתה קרובה להדחה אחרי שפיגרה 1:0 במשחק החוץ מול מכבי הרצליה, לה כבש בני חדד בדקה העשירית. שער דרמטי של פטי נימבה בדקה ה-94 שלח המשחק להארכה, בה לא נכבשו שערים נוספים. בבעיטות העונשין מהנקודה הלבנה ניצחו הבת ימים ועלו גם הם לשלב ארבע האחרונות.

 


פורסם לראשונה 09/11/2010 20:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפועל נצרת עילית
צילום: אורן אהרוני
מומלצים