שתף קטע נבחר

בלאט: "מפריע שהמשחק מול ראשל"צ בשני"

מאמן מכבי ת"א לא אהב את החלטת המנהלת לקיים את משחק הליגה מול הכתומים, שלושה ימים לפני חימקי ביורוליג: "זה חוסר התחשבות בעובדות בשטח"

המחזור הרביעי בליגת העל ינעל מחר (ב', 20:35, שידור ישיר בספורט 5) באולם 'בית מכבי' בראשל"צ. אפי בירנבוים ומכבי ראשל"צ יארחו את מכבי ת"א, שכעבור שלושה ימים תתארח במוסקבה אצל חימקי ביורוליג.

 

 

הצהובים מגיעים בתקופה מצוינת מבחינתם, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל מאוד לא מרוצים מהבחירה של מנהלת הליגה לשבץ אותם דווקא ביום שני, כשיתר הנציגות הישראליות באירופה חופשיות השבוע.


פארגו עם כדיר. "הפוקוס שלי על ראשל"צ" (צילום: אלי אלגרט)

 

"כן, זה מפריע לי שהמשחק בשני", התייחס דייויד בלאט לקיום המפגש. "זה חוסר התחשבות בעובדות בשטח. אין השבוע קבוצות נוספות שמשחקות באירופה, ואם היו - הייתי מבין בעיות של לוח זמנים. כיוון שאנחנו היחידים כרגע, יש מקום להתחשב, ממש כמו שהייתי מצפה שינסו לעזור לקבוצות אחרות בשבועות הבאים".

 

"אנחנו לא מסתכלים על המשחק בגביע ווינר נגד ראשל"צ, היינו יותר מוכנים מהם בנקודת הזמן ההיא", סיפר בלאט. "היום מכבי ראשל"צ קבוצה מוכנה וטובה יותר. לראייה הם ניצחו שני משחקים, בצורה טובה. אנחנו לא נמעיט מהערך שלהם או נוריד הילוך כדי לעזור להם".

 

"אני חושב שהגענו לנקודה שאנחנו כבר לא צריכים לשנות משבוע לשבוע את דרך המשחק שלנו, רק התאמות קטנות מיריבה ליריבה", המשיך המאמן הצהוב. "אבל בגדול לא נעשה שינויים דרסטיים. אנחנו יודעים איך ועם איזה רוטציה אנחנו רוצים לשחק".


בלאט ואליהו. "לא נמעיט מהערך של מכבי ראשל"צ" (צילום: אלי אלגרט)

 

"אני חושב שאנחנו עובדים קשה על משחק ההתקפה, אבל יש לנו מידי פעם החלקות שאנחנו צריכים לתקן, כמו לכל קבוצה", הוסיף ג'רמי פארגו . "כדורסל זה משחק של ריצות. קבוצה יכולה לצאת ולקלוע 30 ואז ברבע הבא לקלוע 4. אתה חייב לעמוד בריצות האלה. למנוע אותן כמה שיותר מהיריבה, ולנצל כמה שיותר את הריצות שלך".

 

פארגו, שהצטיין מול פרטיזן בלגרד ביורוליג, שם כבר את המשחק ההור מאחור. "שמח על הניצחון של הקבוצה באולם פיוניר, לא כל כך איכפת לא מה אני עשיתי. הפוקוס שלי על מכבי ראשל"צ, אני לא חושב עדיין על חימקי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: דרור עינב
מומלצים