שתף קטע נבחר

התואר חזר הביתה: פדרר שוב אלוף באזל

שנה אחרי שאיבד את הגביע בעיר הולדתו, השווייצרי נקם בסרבי ג'וקוביץ'. הניצחון 4:6, 6:3, 1:6 העניק לו תואר ביתי רביעי בחמש השנים האחרונות. אנה איבנוביץ' זכתה במאסטרס המשני בבאלי ותשוב לטופ 20

התואר חזר הביתה. שנה אחרי שנובאק ג'וקוביץ' קטע את רצף הזכיות שלו בטורניר הביתי, רוג'ר פדרר הוכתר הערב (א') שוב כאלוף טורניר באזל.

 

השווייצרי, שזכה בטורניר הביתי בין 2006 ל-2008, גבר הפעם בשחזור גמר אשתקד על ג'וקוביץ' 4:6, 6:3, 1:6. בכך, פדרר, שחזר לא מזמן למקום השני בעולם, הגדיל את הפער מיריבו המדורג 3 בתבל.


פדרר חובט כל הדרך לתואר ביתי נוסף (צילום: AP)

 

אחרי שבירה מוקדמת בתחילת המערכה הראשונה,

פדרר שמר על הגשותיו בהמשך כדי לנצח בה 4:6. ג'וקוביץ' חזר למשחק עם 3:6 במערכה השנייה, אבל חביב הקהל המקומי היה זה שחייך אחרון, לאחר שתי שבירות שהעניקו לו 1:6 במערכה המכרעת.

 

הזכייה של פדרר העניקה לו תואר 65 בקריירה וכעת הוא עלה ברשימת זוכי כל הזמנים בלעדית למקום הרביעי, אותו חלק עד השבוע עם פיט סמפראס (64 תארים). מי שעומד בראש הרשימה הוא ג'ימי קונורס, שזכה לאורך הקריירה שלו ב-109 תארים.


איבנוביץ' עם הגביע, קלייבנובה עם המחמאות (צילום: AP)

 

גם אנה איבנוביץ' חגגה ביום ראשון האחרון של העונה בסבב הנשים. יממה אחרי שחגגה יום הולדת 23, הסרבית זכתה בטורניר המאסטרס המשני בבאלי, לאחר 2:6, 6:7 על הרוסייה אליסה קלייבנובה. איבנוביץ', שאחרי זכייתה ברולאן גארוס 2008 הידרדרה בדירוג עד למקום ה-65 בעולם, תשוב בעקבות הזכייה לטופ 20.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוג'ר פדרר עם הגביע הביתי
צילום: AFP
מומלצים