שתף קטע נבחר

הו, קארול: ארסנל הפסידה 1:0 לניוקאסל

שער של אנדי קארול בסיום המחצית הראשונה, לאחר יציאה גרועה של לוקס פביאנסקי, קטע את רצף שלושת הנצחונות את התותחנים. צמד וכרטיס אדום לבאלוטלי ב-0:2 של מנצ'סטר סיטי על ווסט ברומיץ'. התקצירים ב-ynet

ארסנל אולי עשתה קולות של מתמודדות רצינית לתואר עם ה-0:3 על מנצ'סטר סיטי לפני כשבועיים, אבל הערב (א') היא שוב מעדה עם הפסד מרגיז מבחינתה, 1:0 לניוקאסל.

 

 

אנדרי קארול ניצל ממש עם סיום המחצית הראשונה, יציאה נוראית של שוער התותחנים, לוקאס פביאנסקי, ונגח את שער הניצחון לניוקאסל. זהו הפסד שני ברציפות לארסנל השבוע לאחר ה-2:1 מול שחטייר דונייצק בליגת האלופות.


אנדי קארול חוגג על חשבון ארסנל (גטי אימג'ס)

 

ממש בתוך תוספת הזמן ספג המגן לוריין קוסצ'ילני כרטיס אדום לאחר שעצר את ניל ריינג'ר, כשזה היה האחרון בדרכו אל השער. אוהדי ארסנל, שאולי כבר מאסו באכזבות, הפגינו את התסכול שלהם מהקבוצה כשכמה עשרות מהם עזבו את אצטדיון האמירויות דקות לפני שריקת הסיום.

 

בניוקאסל מרוצים הערב למדי, עם ניצחון שלישי ברציפות בפרמייר ליג, שמעלה אותם לפחות באופן זמני, עד למקום החמישי בטבלה.


באלוטלי חוגג לפני ההרחקה. צמד חמוץ-מתוק (גטי אימג'ס)

 

מנצ'סטר סיטי, שמעדה בשבוע שעבר בליגה האירופית עם הפסד 3:1 ללך פוזנן הפולנית, התאוששה בליגה על חשבון ווסט ברומיץ', לאחר שניצחה אותה 0:2 בחוץ.

 

מריו באלוטלי האיטלקי היה הגיבור הטרגי של הערב, לאחר שכבש צמד והורחק בכרטיס אדום בדקה ה-63. השער הראשון של באלוטלי הגיע בדקה ה-20 אחרי חילופי מסירות עם קרלוס טבס, שחזר להרכב לאחר שני משחקים בחוץ בגלל פציעה. שש דקות אחר כך מסר דויד סילבה כדור לאיטלקי, שהפציץ את השער של המארחים וקבע 0:2.

 

באלוטלי כאמור הורחק בדקה ה-63, לאחר עבירה על יוסוף מולומבו, שבעצמו הורחק שמונה דקות לסיום אחרי עבירה קשה על טבס. הסיטי נותרו במקום הרביעי בליגה, ורשמו ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים בליגה בנוסף להפסד בליגה האירופית.

 


פורסם לראשונה 07/11/2010 17:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים