שתף קטע נבחר

אליהו: "מצפה לנו משחק יותר קשה מבוויטוריה"

מכבי ת"א נחתה בבלגרד לקראת המשחק עם פרטיזן, שהדיחה אותה אשתקד בשלב ההצלבה: "גם אם ננצח, אי אפשר לקרוא לזה נקמה". פניני: "יש לנו זיכרונות לא טובים משם". בלאט: "נצטרך להיות טובים מהם ב-15 נקודות כדי לנצח בנקודה"

למכבי ת"א אין זיכרונות טובים מהמפגש האחרון עם פרטיזן בלגרד. שבעה חודשים לאחור גברו הסרבים 67:76 בביתם על הצהובים והשלימו 1:3 בסדרת ההצלבה בין שתי הקבוצות, בדרך לפיינל-פור של היורוליג.

 

הקבוצה המחודשת בצהוב נחתה הערב (ג') בסרביה, הפעם לקראת מפגש בסיבוב הראשון של המפעל. במכבי ת"א מגיעים להתמודדות במצב רוח מצוין, זאת לאחר שני ניצחונות רצופים - על ז'לגיריס קובנה בחמישי ושלשום בליגה על הפועל ירושלים.

 

השחקנים של דייויד בלאט, ששאבו ביטחון רב משני המשחקים האחרונים, יצטרכו להתמודד עם קהל ביתי חם ועוין, אך מתנחמים בעובדה שפרטיזן הנוכחית היא לא הקבוצה של השנה שעברה - בו מקאלב, אלכס מאריץ', לורנס רוברטס המאמן דושאן וויושביץ' ואחרים עזבו, בעוד שדושאן ק'צמן נותר אחד השרידים הבודדים בסגל. 

 

ליאור אליהו שקלע 12 נקודות מול ז'לגיריס במחזור שעבר, אמר עוד לפני ההמראה: "מדברים הרבה על כך שמכבי לא הצליחה להעפיל בעונה שעברה לפיינל פור, אבל זאת לא הסיטואציה עכשיו. גם אם ננצח את פרטיזן, אי אפשר כל כך לקרוא לזה נקמה, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה בלי קשר".


ליאור אליהו: "גם לנו יש קבוצה שנבנתה בתקופה האחרונה" (דרור עינב)

  

"יהיה משחק מאוד קשה באולם לא קל ועם קהל עוין. זה נכון שפרטיזן החליפה הרבה שחקנים, אבל גם אנחנו קבוצה שנבנתה בתקופה האחרונה. יכול להיות שהעובדה שזו קבוצה חדשה יכולה קצת לפגוע בהם, אבל מהניסיון שלי עדיף לא לסמוך על כך ולבוא לשחק חזק, כי השחקנים שלהם ירצו להוכיח את עצמם".

 

על האווירה שצפויה לצהובים בבלגרד אמר הפורוורד: "אנחנו משחקים הפעם באולם הקטן שיש בו מקום ל-9,000 צופים, אך זה מרגיש כמו 30 אלף. מאוד קשה לשחק שם ולא נעים, אבל הכי נעים כשלא נעים, אז אנחנו צריכים לבוא, לתת משחק אש ולנצח".


שחורציאניטיס. ינסה לחזור לעצמו אחרי שלא קלע מול ירושלים (דרור עינב)

 

"אנחנו בתקופה טובה כרגע, אבל אני חושב שמצפה לנו משחק עוד יותר קשר מאשר בוויטוריה כיוון שעדיין לא נתקלנו בקהל שכזה", סיכם.

 

גיא פניני: "יש לנו זיכרונות לא טובים משם"

המאמן, דיויד בלאט, גם כן לא מקל ראש ביריבה: "צריך לבוא מאוד מוכנים ולשמור ברמה גבוהה. אנחנו צריכים להיות טובים מהם ב-15 נקודות כדי לנצח אותם בנקודה. מדובר בקבוצה טובה שהקהל מאוד דוחף אותה. נצטרך להתמודד עם הקהל, אבל הוא משפיע גם עליהם".

 

כשנשאל על פרטיזן הנוכחית אמר בלאט: "להבדיל מהשנים האחרונות, יש להם הפעם שלושה זרים - שני אמריקנים ואוסטרלי, וכמובן ווסלי שהוא שחקן מצוין. זאת קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה".

 

גיא פניני, שהיה שותף לשני ההפסדים בבלגרד בעונה שעברה, אמר: "יש לנו זיכרונות לא טובים משם, אבל זאת היסטוריה. אנחנו מוכנים לדרך חדשה. באמת היו לנו שני משחקים רעים שם, אבל הפעם אנחנו באים לנצח. חלק מהשחקנים חוו את המשחק שם ורוב השחקנים שלנו כבר שיחקו במעמדים האלה. אני מאמין שכולנו מספיק מנוסים ומקצוענים כדי להפריד בין הקהל לכדורסל".


פורסם לראשונה 02/11/2010 15:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: דרור עינב
מומלצים