שתף קטע נבחר

בונדס: "אין עיר ראויה יותר לזכייה מסן פרנסיסקו"

שחקן העבר של הג'איינטס חגג את הזכייה בוורלד סירייס. הקלוזר בראיין ווילסון: "העיר בטירוף, אנחנו בטירוף, הרגשה מדהימה". קליף לי: "אין אדם מאוכזב ממני"

לפני שמונה שנים, באוקטובר 2002, היו קרובים בארי בונדס והסן פרנסיסקו ג'איינטס לזכייה באליפות ה-MLB, כשהוליכו 2:3 בוורלד סירייס מול אנאהיים איינג'לס, ו-0:5 במשחק השישי. ואז משהו קרה, ה'ראלי מונקי' של האיינג'לס הפך הכל, והענקים מסן פראן לא התקרבו יותר לתואר.

 

עד לפנות בוקר (ג'), כשהג'איינטס גברו 1:3 על הריינג'רס בטקסס, קבעו 1:4 ענק בוורלד סירייס הראשון שלהם מאז אותה הסדרה, וחגגו תואר ראשון לקבוצה מאז עברה ב-1958 מניו יורק לקליפורניה. מבחינתו של בונדס, אין סגירת מעגל מתוקה מזו.


"שלטתי ברגשות וניצחתי את המשחק". טים לינסקום (AP)

 

"אין עיר שראויה לזכות יותר מאשר סן פרנסיסקו", סיפר כוכב העבר. "אני גדלתי על הקבוצה הזו, כשצפיתי באבי ובסנדק שלי משחקים בג'איינטס, הגשמתי חלום כששיחקתי פה אל מול הקהל הטוב בעולם, וכעת ראיתי את הקבוצה זוכה באליפות. אני מאושר".

 

אדגר רנטריה, האיש שחתום על הניצחון כשחבט 3 ראן הום ראן באינינג השביעי, הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של המשחק שהיה לפסול האחרון בוורלדס סירייס אחד (2004), וזכה ב-MVP באחר (העונה).


אוהדי סן פרנסיסקו ג'איינטס חוגגים (AFP) 

 

השורט סטופ הוותיק (35) סיכם את הזכייה והניצחון המתוק: "זו היתה שנה קשה. אמרתי לעצמי שאני חייב להמשיך לעבוד ולהישאר בכושר משחק, כי משהו טוב יקרה לקבוצה הזו השנה".

 

בראיין סאבין, הג'נרל מנג'ר של הענקים, ספג לא מעט ביקורות בעבר, אך נראה שהשנה הכל הלך לו. "שרפנו היום הרבה עצמות – את 1962, 1989 ו-2002 (כל הקבוצות שהגיעו לוורלס סירייס ולא ניצחו, י.ל.א). הקבוצה הזו ראויה לתואר, מלאת אמונה מהמשחק הראשון ועד לרגע האחרון. אנחנו מאוד גאים בחבר'ה". 


השוטרים נאלצו להתמודד עם אוהדים שהגזימו בחגיגות (AFP) 

 

הקלוזר של האלופים, ואחד מהשחקנים החשובים שלה בראיין ווילסון, לא ידע את נפשו: "סן פרנסיסקו בטירוף, אנחנו בטירוף, זו הרגשה מדהימה". והפיצ'ר המנצח טים לינסקום הוסיף: "החל מהפיץ' הראשון האדרנלין הוביל אותי כל הדרך לניצחון. אני שמח ששלטתי ברגשות שלי והצלחתי לנצח את המשחק".

 

בצד המפסיד, כולם בנו על קליף לי, הפיצ'ר המצטיין של הריינג'רס, שהחזיק במאזן פלייאוף של 0:7 עד לסדרה הזו, אותה סגר עם 2:0. "זה היה קרב קלאסי בין הפיצ'רים", סיכם לי. "עד שהגיע ההום ראן של רנטריה. אין כאן אחד שמאוכזב יותר ממני".

 

על עתידו של השחקן החופשי, שיהיה האטרקטיבי ביותר בשוק, אמר לי: "אני מאוד אוהב את הקבוצה הזו, כיף לי פה. אני חושב שיש לטקסס סיכוי טוב לעשות דברים טובים גם בעונה הבאה. אני לא יודע אם אהיה חלק מזה או לא, אם להיות כן – אני מאוד רוצה להישאר פה, אך דברים רבים עלולים לקרות, קשה לדעת מה יהיה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי סן פרנסיסקו
צילום: AFP
מומלצים