שתף קטע נבחר

סניידר: "מבריק את הגביע עם חולצת טוטנהאם"

ליגת האלופות: לקראת המפגש החוזר בווייט הארט ליין, קשר אינטר ורפאל ואן דר וארט מהספרס פתחו במלחמה דרך הטוויטר. ההולנדי השני בתגובה: "ראיתי את ההגנה שלכם במילאן והיא נראתה כמו גבינה עם חורים"

שבועיים לאחר ה-3:4 המדהים ביניהן בסן סירו, ייפגשו הערב (ג') טוטנהאם ואינטר בווייט הארט ליין במסגרת המחזור הרביעי הליגת האלופות. המשחק המסקרן ישמש גם כדרבי פרטי בין ווסלי סניידר לרפאל ואן דר וארט, שני שחקניה של נבחרת הולנד ובעבר גם חברים לקבוצה באייאקס אמסטרדם.

 

 

ערב ההתמודדות החלו השניים במלחמה הפסיכולוגית דרך חשבונות הטוויטר שלהם. סניידר, שידוע כליצן לא קטן, הקניט ראשון. "רפא, ברגע זה אני מבריק את גביע ליגת האלופות עם חולצת טוטנהאם", רשם לקשר התרנגולים שלא נותר אדיש והשיב: "תודה שאתה מנקה אותו עבורי. אני כבר מפנה מקום בארון הגביעים שלי".


רפאל ואן דר וארט. החמיץ את המשחק הקודם בגלל השעיה (גטי אימג'ס)

 

ואן דר וארט, שנעדר מהמפגש הקודם בין שתי הקבוצות בעקבות כרטיס אדום שספג

בניצחון 1:4 על טוונטה, המשיך: "ראיתי את ההגנה שלכם במילאן והיא נראתה כמו גבינה עם חורים". הפליימייקר של הנראזורי בתגובה: "מצאתי ב-Ebay שוער טוב עבורכם - רוצה שאשלח לך לינק?".

 

לפני שהפסידה 2:0 למנצ'סטר יונייטד בשבת, נפרדה טוטנהאם ב-1:1 עם אברטון כשוואן דר וארט כובש את השער לזכות הקבוצה הלונדונית. גם על זה היה לסניידר מה להגיד. "גול נחמד, אבל גם בן דודי בן ה-6 היה מבקיע משם".

 

רגע לפני שהתאחדויות הכדורגל באנגליה ובאיטליה מוסיפות לתקנון סעיף שאוסר על שחקנים לעשות שימוש ברשתות החברתיות, נפרדו השניים כידידים. "יש לנו את אותו חוש ההומור", סיכם ואן דר וארט בעוד שסניידר הוסיף: "שנינו גדלנו יחד בקבוצת הילדים של אייאקס, כך שאנחנו מבינים אחד את השני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים