שתף קטע נבחר

מאנדי-נייט: 17:30 לאינדיאנפוליס על יוסטון

הקווטרבק הנפלא מאנינג סיפק הופעה גדולה נוספת, עם שתי מסירות גדולות. "היו לנו פצועים ועדיין הצלחנו להשיג ניצחון על קבוצה מצוינת". הקולטס עלו לראשות ה-AFC דרום

פייטון מאנינג שוב עשה את זה. הקווטרבק ששולט בליגה בעשור האחרון, נתן עוד הופעה גדולה וסידר לאינדיאנפוליס ניצחון 17:30 גדול בדרך לראשות ה-AFC דרום. הקולטס והטקסנס הגיעו למשחק במאזן זהה של 2:4, אבל בשביל לנצח ב'דום' של איניאנפוליס, יוסטון היתה צריכה לתת הופעה הרבה יותר טובה.

 

 

לפני המשחק עוד היו כאלה שדיברו על רשימת פצועים ארוכה מדי, עליה לא תוכל אינדי להתגבר מול יריבה חזקה כמו יוסטון, אבל אף אחד לא לקח בחשבון ערב נטול טעויות כמעט של מאנינג. אלו לא המספרים (268 יארד ישתי מסירות לטאצ'דאון), אלא היכולת שלו למצוא שחקנים פנויים ולנוע בתוך הכיס הקטן שסידרה לו ההגנה.


מאט שוואב מיוסטון נגד אינדיאנאפוליס (AP) 

 

הקולטס עלו ללא ג'וזף אדאי, דאלאס קלארק ואוסטין קולי, אבל מייק הארט (רץ ל-84 יארד) וג'ייקוב טאמי (תפס ל-64 יארד ורשם טאצ'דאון ראשון בקריירה) האלמונים, נכנסו לעניינים במקומם ועם קווטרבק כמו מאנינג, כנראה שכל אחד יכול להצטיין. רג'י וויין ומאנינג עצמו הוסיפו טאצ'דאונים משלהם והבריחה ל-3:24 הושלמה עוד לפני המחצית.

 

"היו לנו פצועים ועדיין הצלחנו לנצח קבוצה מצוינת, זה רק מראה על הרוח של החבר'ה. לא תמיד אפשר לנצח בצורה יפה, אבל חשוב שניצחנו", אמר מאנינג, שרץ לאנדזון בפעם הראשונה מזה שנתיים. יריבו מאט שאוב היה צריך לעבוד קשה, נחטף פעם אחת (קלווין היידן אמר תודה ועלה על הלוח ברבע השני) ובכל זאת מצא את אנדרה ג'ונסון במסירת טאצ'דאון יפה ל-28 יארד ברבע השלישי, אבל זה לא הספיק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אינדיאנאפוליס נגד יוסטון
צילום: AP
מומלצים