שתף קטע נבחר

בלקפול גברה 1:2 על ווסט ברום, 19 דקות לקינן

חניכיו של איאן הולווי שיחקו מול תשעה שחקנים החל מהדקה ה-26 ורשמו ניצחון רביעי העונה. אדם ו-וארני כבשו למארחים, מולומבו צימק אחרי שעבר בקלות את הבלם הישראלי

בלקפול של איאן הולווי ממשיכה להיות אחת ההפתעות הנעימות בפרמייר-ליג והערב (ב') היא השיגה את ניצחונה הרביעי העונה, לאחר שגברה 1:2 על ווסט ברומיץ' במשחק מרתק שנעל את המחזור העשירי.

 

 

המשחק נפתח בסערה ובחלוף 11 דקות בלבד נותרו האורחים בעשרה שחקנים אחרי שפאבלו איבנס הכשיל את די ג'יי קמפבל בתוך הרחבה וראה כרטיס צהוב שני. השופט מייקל אוליבר הצביע על הנקודה הלבנה וצ'ארלי אדם, מי אם לא הוא, העלה את המקומיים ליתרון.


צ'ארלי אדם חוגג שער שלישי העונה בליגה (גטי אימג'ס)

 

אם לרוברטו די מתיאו לא היו מספיק צרות על הראש, אחרי רבע שעה הוא איבד שחקן נוסף, גונסאלו חארה הצ'יליאני, שתיקל בפראות את לוק וארני ועל הדרך כמעט ששבר את דגל הקרן.

 

בדקה ה-63 מצא כדור רוחב של אליוט גראנדין את וארני, שבעט מקרוב לרשת - 0:2 לבלקפול. שמונה דקות לאחר מכן פינה כובש השער השני את מקומו לטובת דקל קינן, שכעבור 14 דקות קיבל סחרחורת מיוסוף מולומבו שהפציץ את הרשת והמתיק את הגלולה המרה מבחינתה של ווסט ברום. קודם לכן הספיק בלם נבחרת ישראל לראות את הכרטיס הצהוב.

 

בלקפול שקטעה רצף של שני הפסדים, טיפסה לאחר הניצחון לא פחות משבעה מקומות והיא מדורגת תשיעית עם 13 נקודות. מהעבר השני, ווסט ברום נבלמה אחרי רצף מרשים של שישה משחקים ללא הפסד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בראנט מוחה בפני השופט
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים