שתף קטע נבחר

אמיר אדרי: "משחק חלש? בואו בטענות לפ"ת"

שוער מכבי חיפה לא התרגש מהניצחון המינימלי 0:1: "בצורה שהם משחקים, אף אחד לא נהנה". אלישע לוי: "נצחונות כאלה מצביעים על יציבות". עידן ורד יהיה כשיר להפועל ת"א

לא ביכולת הזו תנצח מכבי חיפה את הפועל תל אביב במחזור הבא, אבל עם הטבלה אי אפשר להתווכח. ה-0:1 על הפועל פ"ת הערב (א') העניק לירוקים את המקום בפסגה לראשונה העונה, ולבטח הוריד את מפלס הלחץ במועדון מהכרמל.

 

 

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, סיכם את המשחק: "זה אכן היה משחק לא טוב שלנו, אבל היו בו חלקים טובים שאותם אני אקח הלאה. אני חושב שאם הצלחנו לנצח ביכולת כזאת, זה מראה על יציבות וחוזק של המועדון. אני בטוח שגם בעזרת ניצחונות כאלה נמשיך לרוץ בצמרת".

 

"צריך לזכור שמהסגל שלנו נעדרו כמה שחקנים פצועים חשובים מאוד לסגל של חיפה, ואני בטוח שכשהם יחזרו וישתלבו תוכלו לראות קבוצה הרבה יותר טובה. זה נכון שעוד יש לנו בעיות בהגנה, אבל דווקא במשחקים כאלה אני חושב שצריך להגיד מילה טובה לאמיר אדרי, שעצר כמה בעיטות מסוכנות מאוד. למרות שפנינו עכשיו להפועל תל אביב, אני בטוח שגם שם נעשה את העבודה כמו שצריך".

 

השוער הירוק אמיר אדרי, אמר בסיום: "אם מישהו לא זוכר, אנחנו נמצאים כרגע במקום הראשון, וכמו שאומרים - הטבלה לא משקרת. אם למישהו הפריע המשחק שלא התעלה לרמות גבוהות, שלא יבוא בטענות אלינו, אלא לפועל פתח תקווה, שסגרה וצופפה את המשחק, אני חושב שבצורת משחק כזו אף אחד לא נהנה וכולם מפסידים".


אלישע לוי ויובל נעים, בסיום המשחק (צילום: דרור עינב)

 

"בכל אופן, צריך להסתכל על הדברים הטובים", המשיך השוער. "לקחנו שלוש נקודות ולא ספגנו, ואני חושב שהמשחק מול הפועל תל אביב יהיה שונה לגמרי, אבל אני יודע שנעשה את הכול כדי שננצח גם בשבוע הבא. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה, אנחנו מאוד מעריכים ומכבדים אותה ועם כל זה שאנחנו קבוצה צעירה וחדשה יחסית, יש לנו את המטרות שלנו".

 

מהצד המפסיד, סיכם המאמן יובל נעים: "אם דודו ביטון היה משחק יכול להיות שהיינו מנצחים. למרות שבסופו של דבר הוא ישב על הספסל, אני מנוע מלדבר על הסוגיה. צריך להגיד מילה טובה לשחקנים שכן שיחקו, אני חושב שסגרנו את מכבי חיפה טוב מאוד במקומות שרצינו, אבל צריך להבין שיש פה הבדל של איכות שחקנים".


יניב קטן, לצד ג'ונתן אסוס. העיקר הניצחון (צילום: דרור עינב)

 

"למכבי חיפה יש תקציב גבוה פי ארבע משלנו, ומן הסתם כשדבאלשווילי מגיע לכמה הזדמנויות, בסוף הוא יכבוש. אני חושב שאם היינו מצליחים לנצל את אחת מההזדמנויות שהגענו אליהן, הכל היה נראה אחרת. בסופו של דבר אני מאוד מאוכזב מהתוצאה אך מרוצה מהיכולת".

 

קשר מכבי חיפה עידן ורד, שהיה חשש כי ייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים לאחר שפרק את כתפו במשחק מול בית"ר ירושלים, יחזור לשחק מוקדם בהרבה מהצפוי, ויהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב במחזור הקרוב.

 

בבדיקת CT שעבר השבוע ורד, התברר שפציעתו אינה קשה כפי שחשבו תחילה וכי הוא אינו זקוק לניתוח. מי שעוד צפוי לחזור לסגל הוא הקשר-חלוץ מוחמד גאדיר, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל כאבי גב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמיר אדרי
צילום: חגי אהרון
מומלצים