שתף קטע נבחר

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 32:28 לשבדיה

מוקדמות אליפות אירופה: הבחורים של שלמה הופמן הציגו משחק לחימה מעורר כבוד, אך נכנעו לאורחת החזקה וספגו את הפסדם השני בבית ד'. חן פומרנץ הצטיין עם שמונה שערים

הכדוריד הישראלי נחות מהכדוריד האירופי וזה לא סוד, אבל הערב (א') בבית מכבי בראשון לציון, ירדה נבחרת ישראל מהפרקט עם הערכה רבה, לאחר שהציגה משחק הקרבה ועקשני מול שבדיה החזקה, לה הפסידה 32:28 במסגרת המחזור השני של בית ד' במוקדמות אליפות אירופה 2012.

 

 

למרות ההפסד הדי צפוי, הגיע לנבחרת הערב קהל הרבה יותר רעשני מה-1,000 הצופים שנכחו באולם, שנאלצו לשמוע שוב ושוב את הכרוז מדרבן אותם לעודד את הבחורים בכחול-לבן.

 

אולי בעקבות טקס הפרידה שנערך לעידן מימון לפני המשחק, ואולי בעקבות הרצון למחוק את הטעם הרע מהתבוסה מול סלובקיה (38:24) במחזור הראשון בבית, עלו השחקנים של שלמה הופמן עם מוטיבצית יתר ונקלעו לפיגור 9:4 בדקה ה-15. שער של אבישי סמולר עורר את הנבחרת, שירדה למחצית בפיגור מינימלי של 15:13 אחרי שחן פומרנץ כבש בשניות הסיום.

 

במחצית השניה השחקנים של הופמן שטפו את המגרש, הציגו הגנה טובה בראשות השוער צביקה גרוס והשוו את התוצאה ל-21:21 משער נוסף של פומרנץ בדקה ה-44. יחד עם זאת, ניכר בשחקנים כושר המשחק הלקוי שלהם ביחס ליריבה, ששחקניה כבר נמצאים עמוק בתוך הליגות השונות באירופה, בעוד שבארץ נערך מחזור אחד בלבד.


יואב נאמן מנסה לדברן את החברים בכחול (עוז מועלם)

 

בהמשך, האוויר נגמר לשחקנים בכחול-לבן והשבדים ניצלו זאת כדי לעלות ל-23:26 מעוד שער של פדריק פטרסן. כרטיס אדום לגל אברהם, שפגע עם הכדור בפניו של השוער השבדי, בתוספת שתי דקות הרחקה של פומרנץ, סתמו את הגולל על הקאמבק הקטן של הישראלים, שהפסידו כאמור 32:28.

 

מצטיין המשחק היה פומרנץ, שהוכיח כי הוא המנהיג החדש של הנבחרת לאחר פרישתו של מימון. המרכז של האם הגרמנית הבקיע שמונה שערים (שלושה פנדלים), כמה מהם במאני טיים. אברהם הבקיע חמישה שערים לנבחרת, אך כולם היו במחצית הראשונה, ואילו איציק חליפי תרם ארבעה שערים משלו.


חן פומרנץ מרחף בדרך לאחד משמונת שעריו במשחק (עוז מועלם)

 

מי שלא ממש הופיע למשחק הוא סמולר, שחגג היום יום הולדת 25. הקיצוני של למגו הגרמנית הבקיע שער בודד ונשמר היטב על ידי השבדים, שהתרכזו בו ולא נתנו לו לרוץ כפי שהוא יודע.

 

עוד כבשו לישראל: אמיר לנגליב ודן מירקוס 3 כל אחד, עופר לוזון 2, יואב נאמן ואריאל רוזנטל 1 כל אחד. אצל השבדים בלט פטרסן עם שמונה שערים, דאליבור דודר כבש שישה שערים, ואילו אוסקר קארלן תרם חמישה שערים משלו.

 

כעת הנבחרת יוצאת לפגרה עד חודש מארס, אז תארח בביתה את סלובקיה ומונטנגרו ותצא לשני משחקי חוץ מול המונטנגרים והשבדים, במטרה לסיים לפחות במקום השלישי בבית, שיעלה אותה בדירוג האירופי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
חן פומרנץ
צילום: עוז מועלם
מומלצים