שתף קטע נבחר

ניצחון ראשון ללה קורוניה, 1:1 לאתלטיקו מדריד

ליגה ספרדית: הקבוצה של מיגל אנחל לוטינה הביסה במגרשה את אספניול 0:3. תיקו 1:1 לויאריאל בחוץ עם ספורטינג חיחון, הרוחיבלאנקוס סיימו באותה התוצאה מול אלמריה

דפורטיבו לה קורוניה בדרך ליציאה מהקבר? הקבוצה של מיגל אנחל לוטינה זכתה הערב (א') בניצחון ראשון העונה בליגה הספרדית - 0:3 בבית על אספניול במחזור התשיעי.

 

 

אדריאן לופס כבש את השער הראשון (28) לזכות הקבוצה מחבל גאליסיה, הבלם אלברטו לופו הבקיע את השני (76) ודייגו קולוטו קינח (87). דפורטיבו עדיין מתחת לקו האדום (מדורגת לפני אחרונה) ואילו אספניול נותרה במקום החמישי.  


הסתפק בנקודה. נילמאר מויאריאל מאוכזב אחרי החמצה (רויטרס) 

 

השלישית ויאריאל חילצה בקושי תיקו 1:1 בחוץ מספורטינג חיחון. דייגו קסטרו כבש ראשון (68) למארחים וג'וזפה רוסי הישווה בדקת הסיום. הצוללת הצהובה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים, בעקבות כרטיס אדום שספג גונסאלו רודריגס (76).

 

אתלטיקו מדריד סיימה בתיקו ביתי 1:1 עם אלמריה. קון אגוארו כבש את שערו הראשון העונה בדקה ה-33, אבל פאבלו פיאטי הישווה (45) והרוחיבלאנקוס נותרו במקום השישי, לפני הדרבי מול ריאל במחזור הבא.


הבקיע את שערו הראשון העונה, קון אגארו (AP) 

 

ראסינג סנטאנדר הביסה את אוסאסונה 1:4. השבדים קנדי בקירצ'יוגלו (ממוצא טורקי) ומרקוס רוזנברג (35) העלו את הקבוצה מחבל קנטבריה ליתרון 0:2,

האיראני ג'וואד נקונם צימק (58 בפנדל), אבל רוזנברג בשערו השני (61) והבלם מארק טורחון (85) הבטיחו את הניצחון של המארחים.

 

מלאגה נותרה מתחת לקו האדום בעקבות הפסד בית 2:1 לריאל סוסידאד. היה זה ההפסד הביתי החמישי של הקבוצה מהחוף הדרומי, מתוך חמישה שקיימה במגרשה.

 

הצרפתי הצעיר של ריאל סוסידאד, אנטואן גרייזמן, המשיך להפגין כושר מצוין כאשר העלה את האורחים ליתרון (43), יוזבה יורנטה כבש את השני (55) והמגן השמאלי של מלאגה, חואן מיגל חימנס, הצליח רק לצמק (77). אתלטיק בילבאו הביסה את חטאפה 0:3 באצטדיון 'סן ממס'. אנדוני איראולה (6), מיק סן חוסה דומינגס (12 בפנדל) ואיגור גבילונדו (83) כבשו. דודו אוואט ומאיורקה יארחו מחר (ב') את לבנטה.


פורסם לראשונה 31/10/2010 20:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אדריאן לופס, לה קורוניה
צילום: רויטרס
מומלצים