שתף קטע נבחר

ניצחון שני רצוף לליברפול, עלתה מעל לקו האדום

פרמייר ליג: שחקניו של רוי הודג'סון שיפרו את מצבם בתחתית בזכות 0:1 בחוץ על בולטון. מקסי רודריגס (86, ממסירת עקב של טורס) כבש. 1:5 לניוקאסל על סנדרלנד. בהמשך: התקצירים

קצת אוויר לנשימה לליברפול. אחרי ההסתבכות בתחתית והטלטלה שעבר המועדון בעקבות העברת הבעלות, זכתה הקבוצה של המנג'ר רוי הודג'סון בניצחון שני ברציפות בפרמייר ליג. הערב (א') הם גברו 0:1 בחוץ על בולטון וונדררס במחזור העשירי.

 

 

ארבע דקות לפני תום 90 הדקות נכבש השער היחיד במשחק. פרננדו טורס שלח מסירת עקב למקסי רודריגס, והארגנטיני הכניע את השוער יוסי יסקליינן. בעקבות שלוש הנקודות שצברה עלתה ליברפול מעל לקו האדום וטיפסה עד למקום ה-12 בטבלה. תמיר כהן ישב על הספסל ולא שותף במדי הוונדררס.


מקסי רודריגס עם מת'יו טיילר מבולטון (גטי אימג'ס)

 

ניוקאסל הביסה את סנדרלנד 1:5

מאז ה-0:6 המדהים על אסטון וילה במחזור השני של העונה, ניוקאסל לא הצליחה לנצח בבית. אחה"צ (א') וכפיצוי על רצף הכישלונות בסיינט ג'יימס פארק, החזירו כריס יוטון וחניכיו לקהל המקומי בריבית דריבית עם 1:5 מוחץ על סנדרלנד השנואה, לא פחות ולא יותר, בדרבי הסוער של צפון מזרח אנגליה.

 

המארחים, שחזרו בשבוע שעבר עם שלוש נקודות מאפטון פארק של ווסטהאם, פתחו במסכת השערים בדקה ה-26, כשקווין נולאן כבש מקרוב בחצי מספרת ותוך כדי ישיבה אחרי ערבובייה ברחבת סנדרלנד. שמונה דקות חלפו והקפטן המקומי קיבל אסיסט נהדר מאנדי קארול והכניע את סיימון מיגנולט הבלגי בשנית.


קווין נולאן כובש את השני שלו במשחק (גטי אימג'ס)

 

החגיגה נמשכה ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבלה ניוקאסל כדור עונשין מ-11 מטרים, אחרי שיונאס גוטיירס הארגנטיני הוכשל ברחבה ע"י נ'דום אונואה. שולה אמאובי, שבתשעת המחזורים הראשונים כבש רק פעם אחת, קבע 0:3 אחרי פנדל מדויק לפינה השמאלית התחתונה.

 

אם לסטיב ברוס לא היו מספיק צרות, בדקה ה-53 הוא נותר בעשרה שחקנים לאחר שטייטוס בראמבל הכשיל את קארול, שהיה אחרון מול השער. בדקה ה-70 אמאובי השלים צמד אישי כאשר השתלט על כדור שננגח לעמוד ע"י קארול ובעט פצצה לרשת הגבוהה - 0:4.


אמאובי חוגג בסיינט ג'יימס פארק. שני שערים ובישול לניגרי (גטי אימג'ס)

 

שיתוף פעולה בין שני כוכבי המשחק, אמאובי ונולאן, הוביל בדקה ה-75 לשער החמישי של המגפייז והשביעי העונה של הקשר האנגלי. קרן של ג'ואי בארטון מצאה את ראשו של החלוץ הניגרי, זה הסיט את הכדור שמאלה והישר אל נולאן, שנגח מטווח אפס לרשת.

 

ממש בדקה ה-90 הצליח דארן בנט, מי אם לא הוא, להמתיק את הגלולה עבור החתולים-השחורים עם שערו השישי העונה, כשדחק מקרוב את הכדור לרשת אחרי יציאה רעה של טים קרול.

 

אסטון וילה וברמינגהאם נפרדו בתיקו מאופס

געגועים למרטין אוניל? אסטון וילה לא מצליחה להתרומם תחת ז'ראר הויה ואחה"צ השלימה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון, כאשר נפרדה ב-0:0 מול ברמינגהאם במסגרת המחזור השביעי.


אלכסנדר חלב ואמיל האסקי נאבקים על הכדור (גטי אימג'ס)

 

הווילנס, שספגו העונה רק שער אחד בבית, הצליחו לשמור על רשת נקיה גם מול חניכיו של אלכס מקליש, אך ההתקפה שכבשה עד כה 9 שערים בלבד, שוב לא סיפקה את הסחורה.

 

אשלי יאנג היה הכי קרוב לשער אצל המקומיים, אך הניסיון שלו נעצר בקורה. מנגד, האורחים קופחו כאשר נגיעת יד ברורה של נייג'ל ריו קוקר בתוך הרחבה, זכתה להתעלמות מצד שופט המשחק, האוורד ווב.

 

בסופו של יום, מי שיוצאת מרוצה מהתיקו המשמים היא ברמינגהאם, שקטעה רצף של שישה הפסדים ליריבה העירונית. במחזור הבא יפגשו הכחולים את ווסטהאם, במשחק שעלול לחרוץ את גורלו של אברהם גרנט במועדון הלונדוני.


פורסם לראשונה 31/10/2010 16:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מקסי רודריגס
צילום: gettyimages image bank
מומלצים