שתף קטע נבחר

מאסטרס: קלייסטרס גברה על ווזניאקי בגמר

דוחא: הבלגית התאוששה מהתאונה שחוותה לפני חצי הגמר, ורשמה 3:6, 7:5, 3:6 על הדנית המדורגת ראשונה בעולם

המדורגת רביעית בעולם קים קלייסטרס זכתה הערב (א') באליפות המאסטרס שנערכה בדוחא, קטאר, לאחר שגברה בגמר על המדורגת ראשונה קרוליין ווזניאקי 3:6, 7:5, 3:6. כזכור, הבלגית היתה מעורבת בתאונת דרכים בדרכה לחצי הגמר בשבת, אך זה לא הפריע לה להביס את סמנטה סטוסור, כדי להבטיח מקום בגמר.

 

הבלגית הסתפקה אמנם באייס אחד ואף רשמה 4 טעויות בלתי מחוייבות (לעומת 4 ו-2 של ווזניאקי בהתאמה), אך היא שמרה על 8 מתוך 12 נקודות השבירה עמם התמודדה, שהיו פזורות לכל אורך המשחק. המשחק נערך שעתיים ו-19 דקות.


קלייסטרס, זוכה בתואר הנכסף (צילום: AFP) 

 

קלייסטרס בת ה-27 הגיעה לטורניר לאחר שזכתה בגראנד סלאם האמריקני בניו יורק באוגוסט, וגם הפעם, מול הדנית בת ה-20 היא לא נעצרה. ווזניאקי, שנצחה

במהלך 2010 שישה טורנירים, קיוותה סוף סוף לזכות בתואר גדול, אך תיאלץ להמתין לכך עד לאליפות הפתוחה באוסטרליה שתפתח את עונת 2011.

 

לאחר שמונה דקות בדיוק רשמה הבלגית שבירה ראשונה, אך ווזניאקי ענתה מיד ואיזנה ל-2:2. גם המשחקון החמישי בישר על שבירה של קלייסטרס, ומכאן היא המשיכה לנצח את המערכה 3:6. גם הסט השני החל בצורה דומה, כשקלייסטרס עלתה ל-1:3, אך הדנית מצאה את הדרך להשוות ל-4:4. ווזניאקי המשיכה במומנטום, וסגרה את המערכה ב-5:7 ושיוויון.

 

לאחר שהשתיים החליפו שבירות בפתיחת הסט המכריע, עלתה הבלגית ל-2:4, ומכאן כבר לא הביטה לאחור. קלייסטרס אמנם מצאה עצמה בפיגור 40:15 במשחקון האחרון, אך חזרה לעצמה וניצחה את הסט 3:6.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קלייסטרס, בתום המשחק
צילום: רויטרס
מומלצים