שתף קטע נבחר

ז'אן: "הפועל ב"ש מרגישה נחותה מול הגדולות"

קשר הקבוצה הדרומית התאכזב מה-3:2 מול הפועל ת"א: "קלינגר החדיר בנו מוטיביציה, אבל אין לו שליטה על הראש". מחמאות לדוד רביבו, שנכנס רק במחצית השניה

להפועל באר שבע נמאס לצאת עם הכבוד בלבד במשחקים מול הגדולות. היום (א') התעוררו השחקנים לבוקר של מחמאות, בעיקר על המחצית השניה ב-3:2 מול הפועל תל אביב אמש, אבל הקבוצה עצמה לא הצליחה לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד ונקלעה לפיגור 3:0 לפני שהתעוררה.

 

למרות שער שנפסל בעקבות נבדל, בבירת הנגב יודעים שהתוצאה קצת מרמה ומי שעקב אחר תנועות גופו של המאמן ניר קלינגר, גם מבין למה. "לא הייתי קורא לתוצאה פספוס, אבל משום מה יש הרגשה שאנחנו באים מעמדה נחותה מול קבוצות גדולות", הסביר הקשר ליאור ז'אן. "קלינגר יודע להחדיר בנו מוטיבציה, אבל אין לו שליטה על הראש של השחקנים.

 

"אנחנו צריכים להיות יציבים לאורך כל המשחק וצריכים להאמין כי אם נשחק עם יותר ביטחון מול קבוצות שעדיפות עלינו התוצאות יהיו טובות יותר. במשחקים כאלה צריכים להיות מאוד מרוכזים ולעשות מינימום טעויות כי הפועל ת"א היא אחת הקבוצות הטובות בארץ אם לא הכי טובה".

 

ז'אן הוחלף במהלך המחצית השניה, לאחר שהתגלה כי הוא סובל משטף דם באחת מאצבעות רגלו, אך צפוי להיבדק במשך השבוע ולהיות כשיר למשחק הבא מול הפועל רמת גן. גם ריקרדו פרננדש וברנרדו, שני הפורטוגלים שהגיעו פצועים לשבת, אמורים להחלים ולשוב לתכניות של קלינגר.

 

מי שזכה למחמאות על הופעתו, הוא הקשר הצעיר ג'יימס ביסו, שעשה עבודה טובה במרכז המגרש. דוד רביבו שנכנס רק בדקה ה-62, היה אחראי לשינוי בקבוצה ועל כניסתו המאוחרת אמר קלינגר: "עשיתי טעות כשנתתי לו לשחק 70 דקות בגביע הטוטו. חשבתי להשתמש בו במחצית השניה כדי שידחוף אותנו, אבל זה היה מאוחר כי כבר נקלענו לפיגור 2:0, למרות שהוא הועיל למשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניר קלינגר
צילום: עוז מועלם
מומלצים