שתף קטע נבחר

עראפת: "מקווה לשחק בקבוצה גדולה יותר"

חלוצה הפורה של הפועל עכו, שהביסה אתמול את המוליכה עירוני ק"ש 0:3, כבר כבש העונה שישה שערים ומתחיל לכוון גבוה: "אולי גם להגיע לאירופה, למה לא?"

לפני כשנתיים הגיע לבני סכנין שחקן טוגולזי בעל שם משפחה המעורר קונוטציות מהעבר, ג'אקו עראפת. החלוץ הראה יכולת טובה, אך בסיום העונה שעברה שוחרר מסכנין ונחת בהפועל עכו. מאז תחילת העונה כבש שישה שערים, כולל אחד אתמול, בניצחון הגדול 0:3 על המוליכה, עירוני קריית שמונה.

 

"אני יודע שבישראל השם שלי קצת בעייתי, שמעתי שעראפת היה נשיא פלסטין וטרוריסט, אין לי שום קשר אליו (צוחק), אני נוצרי ובמדינה שלנו השם הזה די נפוץ ואין איתו שום בעיה" אמר הבוקר החלוץ הפורה. על המשחק אתמול אמר: "זה מצוין שניצחנו את קריית שמונה, לא ציפינו לתוצאה כזאת. היה משחק גדול שלנו כי ידענו איך לתקוף אותם ולכבוש, מקווה שנמשיך ככה".

 

עראפת לא מסתיר את רצונו לעבור לקבוצה גדולה יותר בישראל ואולי להגיע גם לליגה באירופה: "אני מאוד מקווה לשחק בעונה הבאה בקבוצה גדולה יותר, כמו מכבי חיפה או מכבי והפועל תל אביב, אולי גם להגיע לאירופה, למה לא?".

 

ביום ראשון תצא עכו למשחק חוץ בקופסה מול מכבי נתניה שנמצאת גם היא ביכולת טובה. שחקני הקבוצה ששיחקו אתמול זכו היום למנוחה. בעכו שיבחו את כל השחקנים שהיו שותפים לניצחון אמש. את מירב השבחים קצרו החלוץ רועי דיין שהיה המצטיין בקבוצתו, השוער דודו גורש וכמובן עראפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'אקו ערפאת
צילום: חגי אהרון
מומלצים