שתף קטע נבחר

נתניה חוששת מהאקסים, אשקלון בונה על הקהל

היהלומים מאמינים כי גזל, טגה וגוואטה ינסו להוכיח לעטר כי טעה כשיחרר אותם בתחילת העונה, המארחת מקווה לקבל דחיפה מאוהדיה: "הגיע הזמן שהאשקלונים יוכיחו מה הם שווים"

מכבי נתניה מגיעה למשחק מחר (ש', 19:00, אשקלון) מול הפועל אשקלון עם חשש מסוים, חשש שנובע מרצונם של שלושת שחקניה לשעבר - רביד גזל, אמייה טגה ושניר גוואטה - להוכיח כי המאמן ראובן עטר טעה כששיחרר אותם בתחילת העונה.

 

עטר צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח בתיקו מול הפועל חיפה במחזור הקודם, ההרכב שהביא את נתניה למקום הרביעי עם 12 נקודות (חמש פחות מהמוליכה עירוני קריית שמונה). הבלם הארגנטיני, מריאנו קפוראלה, יחזור להרכב לאחר שריצה עונש השעיה באמצע השבוע בגביע הטוטו מול הפועל ת"א בעקבות הרחקתו מול חיפה.


רביד גזל במדי אשקלון. עטר חושש מהמוטיבציה שלו למשחק (רועי עידן)

 

חזרתו של הבלם הארגנטינאי תשיב את קפטן הקבוצה, אוראל דגני, לעמדת המגן הימני. הבלם הצעיר עומרי בן הרוש יחזור לסגל לאחר ששוחרר מבית החולים ושב לאימונים רק לפני יומיים.

 

לאחר האימון ערך עטר אסיפה קבוצתית בה הראה את משחקה האחרון של אשקלון (נגד עירוני קריית שמונה), והזהיר את שחקניו: "לערן לוי יש בעיטה טובה, חייבים לשמור אותו קרוב ולא לתת לו מטר פנוי. בתקופה האחרונה נראה שאתם לא מחויבים, וזה לא מקובל בשום קבוצת כדורגל. רק מי שיהיה מחויב למועדון ישחק".

 

הרכב משוער: קרלוס אריאס; אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, טל מעבי; קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, מאור אסור; אחמד סבע.


ראובן עטר. מקווה ששלושת האקסים לא יעשו לו צרות (עוז מועלם)

 

אשקלון: "צריכים את הקהל, דווקא במשחק הזה"

באשקלון בונים על עידוד מאסיבי של הקהל, דווקא במפגש הטעון בין שלושה משחקניה לאקסית. "השחקנים רוצים שהקהל ידחוף את הקבוצה, מדברים על זה הרבה בחדר ההלבשה ונקווה שזה מה שיקרה", אמר שחקן בקבוצה.

 

"האוהדים של אשקלון צריכים להראות מה הם באמת שווים. אנחנו צריכים אותם הפעם יותר מתמיד". הבעלים פרוספר אזגי צופה כי כ-3,000 אוהדים יגיעו, אבל

לא מתכוון לצאת בהצהרות. "זה לא יהיה קל. החכמה היא לשמור על שער נקי ומכאן כבר נסתדר", הוא אמר ל-ynet. "נתניה זו קבוצה צעירה ומהירה, קצת כמונו, ונקווה שנביא נקודות. אנחנו רק עלינו ליגה וצריכים לדעת לבוא צנועים".

 

המאמן גיא עזורי ייחסר גם הפעם את הקשר מחמוד עבאס, כשגם קובי מוסא אינו כשיר לגמרי. המגן לא התאמן באופן סדיר השבוע בשל כאבים במפשעה, אם כי נטל חלק מרכזי באימון המסכם וצפוי לקבל העדפה על פני שי פטלק.

 

הרכב משוער: סטיבן אהורלו; קובי מוסא (שי פטלק), יניב אלול, דארקו לובריץ', אדיר טובול; זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, רביד גזל, אוסמן באשירו, ערן לוי; אריק גאו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמייה טגה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים