שתף קטע נבחר

יורוליג נשים: ניצחונות ללירון כהן וקטיה אברמזון

קפטנית נבחרת הנשים (4 נק' ושישה אס') וסקיו האיטלקית הביסו 44:89 את ברנו במחזור הפתיחה של המפעל הבכיר ביבשת. הפורוורדית (3 נק' ו-7 ריב') גברה עם שופרון 67:82 על גדיניה

העונה האירופית של אליצור רמלה ביורוקאפ תחל רק בשבוע הבא, אבל שתי נציגות ישראליות - לירון כהן וקטיה אברמזון - פתחו כבר הערב (ה') את הופעותיהן במפעל הבכיר של היבשת - היורוליג לנשים. שתיהן, אגב, עשו זאת ברגל ימין.

 

קפטנית נבחרת הנשים, כהן, רשמה ניצחון ביתי עם קבוצתה החדשה, סקיו, 44:89 על ברנו הצ'כית, אלופת אירופה בעבר הלא רחוק. כהן, מלכת הנקודות והאסיסטים של מוקדמות אליפות אירופה, קלעה ארבע נקודות ומסרה שישה אסיסטים ב-20 דקות.


שלוש נקודות ושבעה ריבאונדים. קטיה אברמזון (צילום: רענן וייס)

 

אברמזון ושופרון השיגו ניצחון חוץ מרשים, 67:82 על גדיניה הפולנית, קבוצתן בעבר של לימור מזרחי וג'ניפר פליישר. שחקנית הפנים הישראלית קלעה 3 נקודות, קטפה 7 ריבאונדים ומסרה אסיסט אחד ב-26 דקות על הפרקט. אמבר הולט הוליכה את ההונגריות עם 22 נקודות, אנג'ל מקאפטרי, כוכבת אטלנטה דרים מה-WNBA, הוסיפה 19 משלה.

 

סנסציה עצומה התרחשה כבר אתמול, כשאלופת היבשת בארבע השנים האחרונות, ספרטק מוסקבה, הפסידה במפתיע 81:79 לווישי קובנה הליטאית, בהופעת הבכורה שלה ביורוליג. אאושרה בימבאייטה קלעה את סל הניצחון עם הבאזר מול קבוצת הכוכבות, שחסרה את סו בירד ולורן ג'קסון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לירון כהן
באדיבות ויסלה קראקוב
מומלצים