שתף קטע נבחר

נשים: רמת השרון - נתניה בכדור ורוד

לרגל חודש המודעות למאבק בסרטן השד, המשחק המרכזי במחזור השלישי בליגת העל יהפוך ל'משחק בוורוד'. האולם, התלבושות ואפילו כדור המשחק ייצבעו

ביום שני יצוין בעולם סיום חודש המודעות למאבק בסרטן השד. השנה, באופן מסורתי, יציינו קבוצות ליגת העל לנשים, את היום במשחק 'כדורסל בוורוד', במסגרת המחזור השלישי. זאת, אם לא תתקיים השביתה הצפויה.

 

המפגש בין אלקטרה רמת השרון לבין אליצור נתניה (ב', אורנים, 19:00, ישיר בערוץ 23) יהפוך למשחק כדורסל בוורוד כשהאולם, תלבושות השחקניות ואפילו כדור המשחק ייצבעו בצבע המסמל את יום המודעות העולמי למאבק בסרטן השד.


"למדנו משהו על מאבקים", מירב דורי (צילום: אורן אהרוני) 

 

המשחק ייערך במסגרת שיתוף פעולה בין רמת השרון, חברת התרופות רוש ואיגוד הכדורסל. גולת הכותרת של פעילות רבת שנים זו, הינה הקמת קרן 'כולן מנצחות', לרווחת חולות הסרטן בישראל. זוהי קרן שהוקמה בשיתוף רמת השרון ורוש, בה גויסו עד היום כ-800 אלף שקלים לטובת רווחתן של נשים חולות ומחלימות ממחלת הסרטן.

 

יו"ר אלקטרה רמת השרון, רחל אוסטרוביץ', סיפרה: "במהלך השנים שלנו עם חברת רוש נפגשנו עם לא מעט נשים חולות ומחלימות, למדנו משהו על מאבקים, על ניצחונות ועל פרופורציות בחיים. 'המשחק הוורוד' הינו תרומתנו הצנועה למען הגברת המודעות לסרטן השד ומלחמה במחלה. אני מקווה שהאולם יהיה מלא".

 

קפטנית רמת השרון, מירב דורי, הוסיפה: "בשלוש השנים שלי ברמת השרון, המפגשים עם הנשים שחולות ומחלימות היו אחד הדברים היותר מרגשים שעברתי, והיו לא מעט רגעים מרגשים בשנים הללו. אם 'המשחק הוורוד' יעזור במשהו לנשים האלה, עשינו את שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו רוזנטל
אוסטרוביץ' ואוסטפלד
צילום: עידו רוזנטל
מומלצים