שתף קטע נבחר

'אנשים לא מבינים שזו לא בית"ר מלפני 4 שנים'

אחרי ה-1:1 מול הפועל ב"ש, מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמילאן התייחס ליכולת קבוצתו ולמפעל עצמו: "אין בעולם מצב שמשחקים בשני ורביעי". קלינגר: "הגענו למצבים בלי סוף"

בית"ר ירושלים לאן? הקבוצה של אורי מלמיליאן נפרדה הערב (ד') ב-1:1 מול הפועל באר שבע בבירת הנגב, למרות שהוליכה לאורך רוב דקות המשחק. שער של דאריו פרננדס בכדור חופשי לא הספיק לאורחים, שנאלצו להסתפק בנקודה לאחר שער של ליאור אסולין.

 

המאמן הירושלמי אמר בסיום: "היינו צריכים להבקיע עוד שער ולא עשינו את זה, למרות שאם הפנדל היה נכנס, היינו בבעיה. בסך הכל אנחנו מרוצים, היינו צריכים לנצח אבל גם נקודה במשחק כזה זה טוב. אנחנו צריכים לנצח במשחק נוסף ונעלה שלב".

 

כשנדרש להתייחס להרכב המשני עמו הוא עלה, בחר המאמן לדבר דווקא על המפעל עצמו, שאילץ אותו לבצע שינויים: "לא מכבדים את המפעל הזה, כשקובעים משחק בשני ואחד נוסף ברביעי, אין דבר כזה בעולם", אמר מלמיליאן, למרות שמנצ'סטר יונייטד למשל, שיחקה ביום ראשון בליגה ובשלישי בגביע הליגה. "כדורגלן לא יכול להתאושש. בהפועל ת"א אף אחד מההרכב לא שיחק אתמול, אז בשביל מה המפעל הזה? אנחנו מחטיאים את המטרה פה".

 

המאמן התייחס גם ליכולת של הקבוצה לאחרונה ואמר: "את בית"ר צריך לנתח מהמחזור הרביעי. שישה שחקני הרכב מהמחזור הראשון אינם בקבוצה הנוכחית. מהמחזור הרביעי היינו שווים לכל קבוצה, מול חיפה שיחקנו טוב, את בני יהודה ובטח שאת סכנין, היינו צריכים לנצח. בכדורגל הישראלי מה שמדבר זו הסיומת. זו לא בית"ר של לפני ארבע שנים, אנשים לא מבינים את זה. אז היו לנו שישה-שבעה שחקני נבחרת, וגם הזרים היו שחקני נבחרות, עכשיו יש לנו שחקן וחצי במדים הלאומיים. צריך זמן וסבלנות".


כריסטיאן גונסאלס נאבק על הכדור עם ברנרדו ואשקונסלוש (רועי עידן)  

 

מהצד השני אמר ניר קלינגר: "המחצית הראשונה היתה המשך ישיר לשבת, אבל אין מה לדבר עליה. יש שחקנים שלא רציתי לתת להם יותר מדי דקות, אבל לא היתה ברירה. ההרכב של המחצית השניה שיחק יוצא מן הכלל. הגול של בית"ר לא היה מחוייב וחבל, כי מאוד רצינו לנצח ולהיות תלויים בעצמנו".

 

החמצת פנדלים הפכה למסורת בהפועל באר שבע של העונה, כשהפעם היה זה דוד רביבו. קלינגר ניסה להסביר את המתרחש: "יש לנו בועט קבוע וזה מאור מליקסון, אבל גם הוא צריך להרגיש חם ומוכן לבעיטה. מאור החליט לוותר לדוד וזה מה שיצא. החמצת הכדור החוזר היתה גרועה יותר, זה נשגב מבינתי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אורי מלמיליאן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים