יום שבת, 11.05.2024 שעה 11:15
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • 84 - 67
  • הפועל ירושלים
  • בני הרצליה
  • 90 - 89
  • הפועל חיפה
  • הפועל גליל עליון
  • 84 - 67
  • עירוני נס ציונה
  • עירוני רמת גן
  • שבת, 11/05, 20:40
  • הפועל חולון

אבי אשכנזי: לא שיחקנו טוב, אבל אני שבע רצון

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה רק חלקית לאחר ה-71:90 על הפועל חולון. אלישי כדיר על כך ששיחק מול ר"ג: "שיחקתי עם דמעות בעיניים". צפו בתקציר

|
אבי אשכנזי.
אבי אשכנזי. "לא היה מרוצה מהמשחק עצמו" (עמית מצפה)

הפועל חולון הגיעה במצב רוח טוב ועם הרבה מוטיבציה להיכל רוממה, אך נשברה ברבע האחרון וספגה הפסד ראשון העונה, 90:70 למכבי חיפה, ששמרה על מאזן מושלם ונראית מצוין בפתיחת העונה.

מאמן המנצחת, אבי אשכנזי הצטנע בסיום המשחק ואמר: "אני חושב שלא שיחקנו טוב הערב, נקלענו לבעיית עבירות מוקדמת של עידו קוז'יקרו שהוא אחד משחקני המפתח שלנו. זה קרה בגלל שאני הימרתי והשארתי אותו על המגרש למרות שתי העבירות שלו, אני לא הייתי צריך להמר, זאת היתה טעות שלי. הפציעה של גור פורת בטח לא הקלה עלינו, גור היה מצוין עד אותם רגעים והיה אחד השחקנים הבולטים. משה מזרחי שהחליף אותו היה מצוין".

"זה היה משחק קשה, למרות זאת אני שבע רצון בסך הכל מהתוצאה הסופית. היה יותר ריאלי אם ההפרש בסיום היה 10 או 12 נקודות, אבל היכולת שלנו בסיום מראה על חוסן. כשבנינו את הקבוצה הקיץ שמנו דגש על היכולת ההגנתית והמשחק הקבוצתי לפי המודל שהיה לי בנהריה עם אדריאן פלדג'ר ואריק קמפבל".

"בוא לא נשכח, אנחנו רק במחזור השלישי ולקבוצה יש עוד כברת דרך. חסר לנו עדיין את השקט הנפשי בהתקפה כדי להצליח, אבל אני מאמין שעם הזמן זה מה שיקרה. אנחנו לא משחקים עדיין מספיק טוב כפי שאני רוצה, אבל אני שמח מהניצחון".

היורשת?

ברוקס סיילס, שהיה מהמצטיינים וסיים עם 16 נק' ו-13 כדורים חוזרים אמר בסיום: "התכוננו כל השבוע למשחק ההתקפה של חולון, לסגנון משחק הייחודי שלהם, ללחץ ולאגרסיביות שהם בדרך כלל משחקים ואני חושב שהחזרנו מלחמה משלנו. שיחקנו טוב מאוד בהגנה ושלטנו במשחק למרות כמה דקות לא טובות. עבדנו קשה ובסוף מה שהכריע זה שהיינו פשוט יותר רעננים וטריים מהקבוצה שמולנו".

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חולון

"אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים מהתוצאה", אמר בסיום דני פרנקו. "מאוד רצינו והאמנו שננצח כאן, אבל מגיע כל הכבוד לחיפה. לצערי הרב, חוסר העומק שלנו הכריע, אין לנו את הפריבילגיה להוריד הילוך ואם לא נתכונן היטב במשך השבוע - נשלם על זה ביום ראשון".

"לא היתה שום סיבה בעולם שהמשחק ייגמר בתוצאה כזאת", התייחס המאמן להתפרקות ברבע האחרון. "ניסיתי לעשות שינוי בקצה המשחק בסיום, לפעמים זה הולך, היום זה לא הלך, כי מיהרנו לחזור למשחק". 

חיפה חוגגת את הניצחון (עמית מצפה)
חיפה חוגגת את הניצחון (עמית מצפה)

הרכז של חולון, ליאור שגב, אמר לאחר המשחק: "ברכות לחיפה על משחק נהדר. הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל, קשה לשחק מול העומק של חיפה. אנחנו צריכים לנצל את הזמן שעובר כדי שהכישרון שלנו יידבק. עם הזמן נגיע לתוצאות".

יתר תקצירי המחזור ה-3

רובי בלינקו: זה פיספוס אחד גדול
לאחר שבמחזור שעבר לא יכלה למכבי ת"א בהיכל נוקיה, חזרה הפועל גלבוע/גליל אל מסלול הניצחונות וגברה 72:81 על עירוני ר"ג.

החבורה של עודד קטש וליאור ליובין הציגה כדורסל טוב והוליכה כמעט לאורך כל המשחק. מיני קאמבק של האורחים במחצית השניה לא הצליח לסכן את הניצחון של הקבוצה מהצפון, שהיה השני במספר שלה לעונה הנוכחית.

גליל ניצחה בר"ג

המאמן המנצח, עודד קטש אמר ל-ONE בסיום: "היו דקות טובות של כדורסל, אבל אני לא יכול להגיש שהמשחק התעלה לרמות הגבוהות. השופטים נתנו היום לשחק אגרסיבי. התחלנו טוב את המשחק, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים ומה שניצח בסוף היה ההגנה שלנו. אנחנו קבוצה עם אופי הגנתי טוב".

עודד קטש:
עודד קטש: "ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים" (אלעד ירקון)

אלישי כדיר שחזר לראשונה לשחק בזיסמן והצטיין עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, התרגש מאוד ואף הזיל דמעה במשחק. במסיבת העיתונאים אמר כדיר: "מתחילת הליגה אני מחפש לתרום ואני שמח מאוד שבניגוד לשבוע שעבר היום נכנסתי טוב למשחק. במחצית עליתי עם דמעות למגרש, היה לי מאוד מאוד קשה לשחק מול ר"ג".

קפטן עירוני ר"ג, שמוליק ברנר שרשם את הפסדו השלישי העונה עם ר"ג אמר בסיום: "אנחנו רכים וחסרי ביטחון וזה מאוד לא קל לבוא לשחק אחרי שני הפסדים רצופים. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל בסוף זה יתחבר".

"התפקיד שלי הוא עכשיו לשמור כאן את האנשים עם ראש למעלה ובינתיים לא קל להיכנס לחדר הלבשה. לוקח זמן לבנות קבוצה חדשה עם כימיה, איבדנו ביטחון במחזורים האחרונים וזה היה בעוכרינו. אני מאמין שניצחון אחד ישנה את המצב".

רובי בלינקו:
רובי בלינקו: "פספוס אחד גדול" (אלעד ירקון)

מאמנה של ר"ג, רובי בלינקו נשמע מאוכזב מאוד: "זה פספוס אחד גדול, באנו מאוד מוכנים למשחק, אבל בעצם הפסדנו כבר בחצי הראשון. כשמגיעים למשחקים צמודים בסופו של דבר מה שמכריע זה הניסיון וקור הרוח של השחקנים ומי שעושה יותר טעויות מפסיד, לצערי אנחנו עשינו את הטעויות".

על ההופעה של האקס, אלישי כדיר, אמר המאמן: "אנחנו יודעים מה היכולות של אלישי, זה לא חדש לנו. כואב לי שלא יכולנו לשמר את השחקנים משנה שעברה לעוד עונה, אבל זה המחיר של קבוצה קטנה עם יכולות מוגבלות".

מאמן, אשקלון, עדי אזולאי: "היה חשוב לנצח בבית"
מאמן אשקלון, עדי אזולאי אמר לאחר הניצחון 74:96 על קרית אתא: "משחק הגנתי יוצא מהכלל שלנו. היה חשוב לנו מאוד לנצח בבית ואני מאוד מרוצה מהדרך. לואיס הכניס לנו מימד הגנתי יוצא מהכלל והייתה היום חלוקת נקודות טובה מאוד בין כולם. יש לנו עוד מה לשפר, אנחנו נמשיך לעבוד קשה".

עדי אזולאי. ניצחון ביתי חשוב
עדי אזולאי. ניצחון ביתי חשוב

זיו ארז: "פתחנו את העונה בצורה רעה"
זיו ארז, מאמנה של מכבי ראשל"צ שהפסידה לגבעת שמואל אמר בסיום: "פתחנו את העונה בצורה לא טובה.אני מאמין בשחקנים שלי ולצערי דברים כאלה קורים. הקבוצה נפגעה נפשית מההפסד לקריית אתא עם הבאזר. נראה מה נעשה,בכל מקרה אני לא נאחז בקרנות המזבח".

על האוהדים שקראו לו להתפטר אמר ארז: "האוהדים הם לא פונקציה. אני לא מתייחס אליהם,שיתביישו. הם כאן רק שנתיים ומה שאני עשיתי למכבי ראשון הם לא עשו בחיים".

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */