שתף קטע נבחר

איטליה: מוטו היכה מלצר, פיורנטינה ניצחה

החלוץ הרומני, שאמור לשוב בקרוב מהשעייה בשל שימוש בסמים, ניהל ויכוח עם מלצר בנוגע לתשלום חשבון, היכה בפניו ובעט בו. הקרבן סובל משבר באף ויטופל 25 יום. בליגה: הסגולים גברו על בארי 1:2

אדריאן מוטו ממשיך לייצר כותרות שליליות. שבוע לפני שהוא אמור לשוב מהשעייה בשל שימוש בסמים, היה מעורב החלוץ הרומני של פיורנטינה בתקרית מכוערת, בה היכה מלצר במסעדה.

 

על פי הדיווחים, ויכוח פרץ בין הכדורגלן למלצר בנוגע לתשלום חשבון בשעה 03:30 לפנות בוקר. מוטו התעצבן, היכה את המלצר עם אגרוף בפניו ובעט בו לאחר שנפל ונשכב על הרצפה. המלצר נלקח לטיפול והרופאים מסרו כי הוא נאלץ להישאר להשגחה למשך 25 יום, מאחר שהוא סבל משבר באף וחבורות בחזה.


אדם לאג'יץ' מפיורנטינה ואנדריאה מסיילו מבארי (AP) 

 

מוטו אמור לשוב מהשעייתו ב-29 באוקטובר. בשנת 2004 הוא נזרק מצ'לסי לאחר שהתברר כי השתמש בקוקאין. הבעלים של פיורנטינה, אנדריאה דלה ואלה,

הגיב: "זה מקרה מאוד רציני, לא משהו שאנחנו צריכים אותו עכשיו.

 

"נחכה להתפתחויות המשפטיות וננקוט בצעדים המתאימים בימים הקרובים. אנחנו יודעים הרבה, אבל לא את הכל. זו לא הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה עם מוטו, אבל זה המקרה הרציני ביותר". 

 

פיורנטינה מדורגת במקום ה-11 בליגה האיטלקית בטרם הושלם המחזור השמיני, אחרי שניצחה בביתה את בארי 1:2. מארקו דונאדל (34) ואלברטו ג'ילארדינו (82) הבקיעו לסגולים, אלסנדרו פריסי צימק (90).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים