שתף קטע נבחר

צרפת: ראן נוצחה בביתה, גם מונאקו ובורדו

שער בנגיחה של יוריס מארבו העניק למונפלייה ניצחון 0:1 על המוליכה. בורדו הפסידה 2:0 לברסט, מונאקו נוצחה באותה התוצאה על ידי ולנסיין

המחזור העשירי בליגה הצרפתית סיפק הערב (ש') את הפסדה הראשון העונה של ראן, מוליכת הטבלה המפתיעה, שנכנעה בביתה 1:0 למונפלייה. ברסט ו-וולנסיין גברו על שתיים מהגדולות של הליגה.

 

הקשר יוריס מארבו כבש את שערו הראשון העונה בנגיחה לאחר קרן בדקה ה-43, שער שהעניק לקבוצתו את המקום התשיעי בטבלה. האורחת הצליחה לשמור על יתרונה עד לסיום, על אף שנותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-63 לאור הרחקתו של גארי בוקאלי.

 

גם השנייה בטבלה ערב המחזור, סנט אטיין, כשלה בביתה לאחר שסיימה ב-1:1 עם קאן העשירית. יוסף אל עראבי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-38, אבל עמנואל ריבייר השווה (82). בדקה ה-90 היתה סנט אטיין על סף ניצחון, אבל דמיטרי פאייה החמיץ בעיטת 11 מטרים. צמד של גרגורי פויול (32 ו-51) העניק לוולנסיין 0:2 בחוץ על מונקו בקרב התחתית. לאחר הניצחון קיפצה האורחת למקום ה-12.

 

הפתעה נוספת נפלה במגרשה הביתי של בורדו, שהפסידה 2:0 לברסט. רומיין פוייט (6) ובנואה לסוימייה (80) כבשו לאורחת, שעלתה לאחר הניצחון למקום השני בטבלה. נאנסי רשמה ניצחון חשוב - 0:1 ביתי בקרב התחתית מול לוריין משער של ג'וליין פרה, ניצחון שהעלה אותה מעל לקו האדום. גם לנס צברה שלוש נקודות חשובות עם שער ניצחון מאוחר (90) של היסאם ג'מאה המחליף ב-0:1 על ניס. עוד הערב: סושו - טולוז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סילביאן מארבו, ראן
צילום: AFP
מומלצים