שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "מכבי חיפה צריכה להיראות טוב יותר"

מאמן הירוקים לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת של שחקניו ב-1:1 הביתי עם אשדוד: "איבדנו את השקט והסבלנות שלנו". עידן ורד, שנפצע בכתפו הימנית, צפוי להיעדר תקופה ארוכה. גרגורי הוציא את סטויקיץ' מהסגל: "הייתי חייב לעשות שינוי"

"הגענו לכמה הזדמנויות, אבל לא שיחקנו טוב. איבדנו את השקט שלנו ואת הסבלנות. סוג כזה של משחק", אמר הערב (מוצ"ש) אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, בסיום ה-1:1 הביתי של קבוצתו מול מ.ס. אשדוד.

  

 

"מכבי חיפה צריכה להיראות טוב יותר, גם אם לא הפסדנו אנחנו מאוכזבים - אנחנו מצפים ליותר. ליאור רפאלוב היה טוב מאוד היום, הוא לקח עליו את המשחק", אמר לוי. "חמש הזדמנויות זה מספיק לנצח משחק, חבל שזה לא קרה. אם מסתכלים על ההרכב של מכבי חיפה, רק שניים-שלושה שיחקו בשנה שעברה, ונכון לעכשיו אנחנו עדיין לא עומדים בציפיות".

 

במכבי חיפה מעריכים כי הקשר עידן ורד, שפרק היום את כתפו הימנית במהלך המשחק, ייעדר למשך תקופה ארוכה. זוהי הכתף שבה עבר ורד ניתוח בעונה שעברה, מה שגרם לו להחמיץ את המחצית השניה של העונה במדי בית"ר ירושלים. ורד יצא היום מהמגרש בדקה ה-27, נבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה וההערכה היא כי הפציעה אינה קלה. הקשר יעבור הלילה בדיקת MRI בבית חולים רמב"ם, אליו הופנה גם המגן עלי עותמאן, שנפצע בצלעותיו במהלך המשחק.

 

"אני חושב שמה שקרה לעידן הוא חוסר מזל, אני מקווה שהוא לא חוזר על הפציעה הקודמת באותה כתף. אני לא חושב שיש לנו הרבה פצועים - קטן מתחיל לחזור, מוחמד גאדיר לא ייעדר הרבה וגם גולסה", אמר המאמן הירוק בנוגע לפציעה של חניכיו.


אזולאי בעוד מהלך לא מוצלח. לוי: "לא שיחקנו טוב" (צילום: חגי אהרון)

 

לוי בחר שלא לענות על השאלה האם הקבוצה מתכוונת לשחרר בחודש ינואר את אדריאן סילבה, שלא נכלל היום בסגל: "אני לא רוצה לדבר על ינואר, השחקנים שנמצאים פה יעשו הכול בשביל שנישאר בתמונה עד לינואר. יש לנו קבוצה לא רעה, יש עוד זמן, נעשה כל שצריך בשביל לשפר את מה שלא מספיק טוב".

 

גרגורי: "שקל היה מצוין, מרוצה ממנו" 

מאמן מ.ס. אשדוד, ג'ון גרגורי, הגיב לשאלות מדוע הוציא את שוערו דראגן סטויקיץ' מסגל הקבוצה: "אני מקווה שהוא יוכל לחזור להיות הדראגן סטויקיץ' שכולנו מכירים. הוצאתי אותו מהסגל כי הוא לא שיחק טוב לאחרונה והייתי צריך לעשות שינוי. מדובר בהחלטה מקצועית, ביקשתי ממנו להישאר בבית. יוסי שקל היה מצוין ואני מאוד מרוצה ממנו".


רפאלוב. מספר 1 של חיפה הערב על המגרש (צילום: חגי אהרון)

 

על המשחק עצמו אמר: "שיחקנו טוב והגנו טוב, חיפה לא הגיעה ליותר מדי מצבים. ציפית שיוסי יהיה עסוק יותר. אני מאוכזב מכך שלא שמרנו על הניצחון, אבל זה מצב טוב להגיע לקריית אליעזר למשחק מול מכבי חיפה ולצאת מאוכזב".

 

שקל, שכאמור החליף את סטויקיץ' בין קורות השער, אמר: "אני שמח שהמאמן נתן בי אמון. שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח, אבל גם תיקו זאת תוצאה לא רעה. בשער הדפתי את הכדור לקורה והוא פגע לי בראש. מה שקרה כל השבוע עם באר שבע לא השפיע עלינו".


מכבי חיפה מ.ס. אשדוד

ציונים
מכבי חיפה ציון מ.ס. אשדוד ציון
אמיר אדרי 5 יוסי שקל 5
עלי עותמאן 3 עופר ורטה 5
איגנסיו קאנוטו 4 מתן אוחיון 7
שי מימון 4 אפא אמברוז 6
פיטר מסיללה 6 רחמים צ'קול 5
ג'ון קולמה 6 ניר ביטון 6
גוסטבו בוקולי (58) 4 סטפן קינג 6
עידן ורד (27) - משה אוחיון 6
ליאור רפאלוב 7 עמנואל סארקי (71) 5
שלומי אזולאי 5 נבו מזרחי (79) 5
ולדימיר דבאלישווילי (63) 3 עידן שריקי (88) 5
מחליפים   מחליפים  
סינטיאהו סולליך (27) 4 עידן שדה (71)  
יניב קטן (58) 5 עדן בטיט (79)  
תומר חמד (63)   ישראל ראש (88)  
אלישע לוי 5 ג'ון גרגורי 6
שופט: מאיר לוי 6 תוצאה משקפת: 1:2


פורסם לראשונה 23/10/2010 20:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים