יום חמישי, 18.04.2024 שעה 12:55

אריס של דרוקר הפסידה 78:65 לאולימפיאקוס

יוון: מחצית ראשונה טובה לא הספיקה לקבוצה של הישראלי, שנכנעה ל-20 נקודות של ספנוליס. פאו הביסה את פאוק. ספרד: ריאל מדריד עדיין בלתי מנוצחת

|
דרוקר. הפסיד במחזור הראשון ביוון
דרוקר. הפסיד במחזור הראשון ביוון

העונה הסדירה של הליגה היוונית נפתחה הערב (שבת) כשבמשחק המרכזי של מחזור הפתיחה גברה סגנית האלופה, אולימפיאקוס, ללא יותם הלפרין, בחוץ על אריס סלוניקי של שרון דרוקר בתוצאה 65:78.

סגנית האלופה, שמינתה הקיץ את מאמן נבחרת סרביה, דושאן איבקוביץ' הוותיק, במקומו של פנאיוטיס ינאקיס, התקשתה לשלוט במשחק במחצית הראשונה למרות היתרון היחסי שיש להם על פני הקבוצה של דרוקר על הנייר.

מיודעינו, פי ג'יי טאקר, הרכש המוצלח ביותר של דרוקר הקיץ, הוביל את הקבוצה המקומית ביחד עם פייר פירס ליתרון זעום של 35:37 במחצית אחרי שכבר הוליכו ב-8 נקודות במהלכה.

אלא שבמחצית השניה התחילו הבדלי הרמות לעשות את שלהם. וסיליס ספנוליס, הרכש הנוצץ של פיראוס, הוביל ריצה של האורחים בפתיחת המחצית השניה והעלה אותם ל-40:49 כשמשם כבר לא הביטו שחקניו של איבקוביץ' לאחור.

ספנוליס המצוין הוביל את קלעי המנצחת במשחק עם 20 נקודות. יואניס בורוסיס הוסיף 12 נקודות כשראדוסלב נסטרוביץ' ומרקו קסליי קלעו 10 נקודות כ"א. טאקר הוביל את הקלעים במשחק כולו עם 23 נקודות. פירס הוסיף 12 ודיאן בורובניאק קלע 11 נקודות לקבוצה של המאמן הישראלי.

פנתינאייקוס חזרה מספרד לאחר הניצחון על ולנסיה במצב רוח מצוין, והביסה את פאוק סלוניקי 61:108. למנצחים: דרו ניקולאס 16, מילנקו טפיץ' 14, אדוניס פוטסיס 14, ניק קלאיטיס 12, אלכס מאריץ' 10, קוסטה קאימקוגלו 10. לפאוק: דשון סימס וג'סטין גריי 20 נקודות כל אחד
 

אפיק ניסים (ONE)
אפיק ניסים. קלע 8 נקודות בהפסד נימבורק
 
ספרד: ריאל לא עוצרת, איטליה: הפסד לקאזרטה
ריאל מדריד עדיין בלתי מנוצחת גם לאחר המחזור הרביעי, בזכות ניצחון ביתי 63:75 על ולנסיה, שבקושי הספיקה לנוח מההפסד האחרון שלה מול פנאתינאיקוס במחזור הפתיחה ביורוליג ביום חמישי שעבר. לריאל: קליי טאקר 18, פליפה רייס 17 ו-13 ריבאונדים, אנטה טומיץ' 12, סרחיו יול 11. ד'אור פישר שיחק 15 דקות וסיים עם 4 נקודות. לוולנסיה: רפא מרטינס 15, ויקטור קלאבר 13, דושקו סבאנוביץ' 11 ו-8 ריבאונדים.

פליפה רייס. 17 נקודות ו-13 ריבאונדים בניצחון ריאל (טומי לי)
פליפה רייס. 17 נקודות ו-13 ריבאונדים בניצחון ריאל (טומי לי)
 

באיטליה הפסידה קאזרטה 92:87 בחוץ נגד העולה החדשה ססארי, במשחק שפתח את המחזור השני. טימי באוורס, ששיחק בעבר בבגבעת שמואל ובהפועל ירושלים, קלע 17 נקודות למפסידים שפתחו את העונה עם שני הפסדים בשני משחקים. 17 היו גם לג'ומיין ג'ונס. אצל המנצחים: אותלו האנטר וג'יימס ווייט 16 נקודות כל אחד.

אדריאטית: נימבורק של גינזבורג הפסידה לזאדאר
מאמן ישראלי נוסף שמייצג אותנו באירופה ולא הצליח להשיג ניצחון הערב הוא ננו גינזבורג, מאמנה של נימבורק הצ'כית, אשר ספגה את הפסדה הראשון העונה בליגה האדריאטית לאחר שלושה ניצחונות רצופים, כשנוצחה ע"י זאדאר הקרואטית בחוץ בתוצאה 73:60.

דרו ניקולאס. הקלע הבולט של פאו (GettyImages)
דרו ניקולאס. הקלע הבולט של פאו (GettyImages)
 
הגארד הישראלי של האלופה הצ'כית, אפיק נסים, חזר לפעילות אחרי פציעה קלה וסיים את המשחק עם 8 נקודות ו-5 אסיסטים ב-23 דקות. טריי סימונס הוליך את קלעי נימבורק עם 14 נקודות. מרקו קאר הצטיין בשורות המנצחת עם 23 נקודות.

בלגיה: מרכוס האטן להט ב-87:100 של מונס על פפינסטר
מרכוס האטן, ששיחק בעבר בארץ, הוביל את דקסיה מונס של אריק שיבק לניצחון ביתי 87:100 על פפינסטר במחזור הרביעי של הליגה הבלגית, והעלה אותה למאזן 1:3. האטן קלע 24 נקודות, הוסיף 8 אסיסטים ו-8 חטיפות, הוסיף גם 4 ריבאונדים וסחט 9 עבירות בערב יוצא מהכלל שבו קבע מדד משוקלל גבוה במיוחד של 43 נקודות.

לצידו בלטו רונל טיילור עם 20 נקודות ורון לואיס, לשעבר בעירוני נהריה, שסיים עם 13. למפסידים: ברנדון גיי 23 נקודות ו-17 ריבאונדים.


 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */