שתף קטע נבחר

עצרה את המפולת: 1:1 להפועל חיפה בנתניה

האדומים מהכרמל השיגו נקודה ראשונה אחרי שלושה הפסדים רצופים. חן עזרא (7) כבש ראשון, אבו ניל הישווה (68) אחרי שמריאנו קפוראלה (60) הורחק. עימות מילולי בין קאלה לאלקיים. רואש: "בעונה בה הכל שחור או לבן, זה בסדר לסיים בתיקו"

עמדו בהבטחה של יואב כץ. ערב המשחק מול מכבי נתניה, הבטיח הבעלים של הפועל חיפה שקבוצתו לא תפסיד בקופסה. חניכיו של ניצן שירזי לא אכזבו את כץ וחזרו ממשחק החוץ עם תיקו 1:1 שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים.

 

 

כבר אחרי שבע דקות העלה חן עזרא את המקומיים ליתרון בנגיחה אחרי בישול של ניר נחום. במחצית השנייה האורחת ניצלה את הרחקתו של מריאנו קפוראלה (דקה 60) כדי לחזור למשחק ולאזן משער של אמיר אבו ניל (דקה 66), דקתיים אחרי שנכנס כמחליף. במהלך הפסקת המחצית אירע עימות מילולי בן השוער קאלה דרשלר לבין המגן עודד אלקיים. קאלה האשים את אלקיים בשער שספגה הקבוצה והמגן השיב לו. השחקנים דאגו להרגיע את השניים.

 

שירזי: "זה בסדר לקחת נקודה בנתניה"

"אנחנו יוצאים יחסית מעודדים מהמשחק הזה", אמר בסיום ניצן שירזי, מאמן הפועל חיפה, "אמנם במחצית השנייה הם היו בחיסרון שחקן והיינו צריכים לנצל את המצבים אליהם הגענו, אבל בסך הכול נתניה ידועה כקבוצה ביתית וזה בסדר לקחת נקודה. אני חושב שהמשחק היה מאוזן ואין דבר מאוזן יותר מתיקו".

 

שחקנו אושרי רואש הוסיף: "אני לא חושב שהשגנו תיקו, אלא פספסנו ניצחון, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לסיים בתיקו. אחרי שספגנו שער ידענו לחזור ועוד היינו עדיפים עליהם בחצי השני. עבורנו, שכל העונה אנחנו או שחור או לבן, זה בסדר גם לסיים משחקים כאלה בתיקו".


שחקני נתניה חוגגים שער מוקדם שלא הספיק (צילום: עוז מועלם)

 

גם מאמן נתניה, ראובן עטר, נשמע מרוצה מחלוקת הנקודות: "בנסיבות האלה, לאחר שאיבדנו שחקן בכרטיס אדום אני מרוצה מהמשחק הזה, הצלחנו לקחת נקודה. בדרך כלל אני לא אוהב את משחקי גביע הטוטו באמצע השבוע, אבל הפעם זה טוב לנו - קפוראלה ירצה את עונש ההשעיה ויחזור מול אשקלון בליגה.

 

"המשחק מול אשקלון יהיה דומה למשחק הזה ברמת השחקנים שיחקו נגדנו, מדובר בשתי קבוצות נורא דומות מבחינת האופי. גם מול אשקלון נמשיך באותה שיטה".


ראובן עטר. "בנסיבות האלה, אני מרוצה מהמשחק הזה" (עוז מועלם)

 

מריאנו קפוראלה המורחק: "אני בטוח שהצלחתי לגעת בכדור, אמרו לי כי מאחר והייתי האחרון בדרך לשער קיבלתי את האדום. אני מאמין שנסיים בפלייאוף העליון, אני נהנה לשחק במועדון הזה".

 

מהלך המשחק

דקה ראשונה: מכבי נתניה בהתקפה הראשונה שלה כבר בדקה את עירנותו של שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר, כשחן עזרע בעט מ-30 מטר לפינה השמאלית - אך קאלה ירד מצוין וקלט את הכדור.


יואב כץ אמר וצדק, הפועל חיפה לא הפסידה בנתניה (צילום: עוז מועלם)

 

7': גול! 0:1 למכבי נתניה. בלבול בהגנת הפועל חיפה, איפשר לניר נחום לפרוץ באגף ימין ולהרים כדור לראשו של עזרא, שנגח לרשת הגבוהה. 

 

15': חנן ממן הרים מצד ימין כדור לתוך רחבת מכבי נתניה היישר לעדן בן בסט, שניסה להקפיץ מעל קרלוס אריאס, אך הכדור עלה גבוה מעל השער.


מכבי נתניה חוגגת שער מוקדם של חן עזרא (צילום: עוז מועלם)

 

48': בסיומה של התקפה מסודרת של האדומים מהכרמל מצא עצמו גל אראל באגף שמאל. הקשר חדר למרכז ומ-16 מטר בעט, אך אריאס היה במקום.

 

55': התקפה מהירה של המקומיים, ניר נחום קיבל כדור על קו מרכז המגרש ובנגיעה מצא את מאור אסור פנוי בצד השמאלי. האחרון נכנס לרחבה ובעט מ-15 מטר, אך הכדור עבר ליד הקורה השמאלית.

 

59': עזרא הרים כדור לתוך הרחבה היישר לאחמד סבע שעבר את עודד אלקיים ומ-15 מטר בעט אך כדור שחמק ליד הקורה השמאלית.


עדן בן בסט. בישל את שער השוויון לאבו ניל (צילום: עוז מועלם)

 

60': מריאנו קפוראלה הורחק אחרי שעצר שחקן יריב בדרך לשער. השופט איתן ועקנין הניף לו תחילה את הכרטיס הצהוב, אך בעקבות התערבות של עוזרו שלף את האדום. את הבעיטה החופשית עצר אריאס בצורה וירטואוזית.

 

68': גול! 1:1 בקופסה. עדן בן בסט פרץ באגף הימני ושלח כדור לתוך הרחבה למחליף אמיר אבו ניל, שאיזן.

 

82': אבו ניל פרץ באגף ימין מסר לבן בסט שהעביר לניקולה גרוביישיץ', שמשלושה מטרים, מול שער ריק, איכשהו הצליח להחטיא.

 

השתתף בהכנת הידיעה: עדי סרדס


מכבי נתניה הפועל חיפה

הרכבים
מכבי נתניה ציון הפועל באר שבע ציון
קרלוס אריאס   אוהד כהן  
עדי נמני   אביתר אילוז  
מריאנו קפוראלה   וויליאם סוארס  
עומרי בן הרוש   עודד גביש  
טל מעבי   אופיר דוידזאדה  
קובי דג'אני   ליאור ז'אן  
עומר פרץ   ריקרדו פרננדש  
מאור אסור   מאור מליקסון  
חן עזרא   דוד רביבו  
פיראס מוגרבי   ברנרדו ואשקונסלוס  
אחמד סבע   ליאור אסולין  
מחליפים   מחליפים  
       
       
       
ראובן עטר   ניר קלינגר  
שופט: שי שטרית   תוצאה משקפת:  


פורסם לראשונה 23/10/2010 18:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
צילום: עוז מועלם
מומלצים