שתף קטע נבחר

גרמניה: 0:0 לשאלקה, 1:4 לוורדר ברמן

יריבת הפועל ת"א בליגת האלופות סיימה בתיקו עם פרנקפורט, הירוקים-לבנים התעללו בבורוסיה מנשנגלדבאך בביתה. שתי דקות לאלמוג כהן ב-1:2 של נירנברג על וולפסבורג

באמצע השבוע מול הפועל תל אביב בליגת האלופות, הזכירה שאלקה את היכולת שהביאה אותה להעפיל למפעל ולא את הקבוצה המדשדשת מתחילת עונת הבונדסליגה. היום (ש') ראינו כי מה שמספיק מול יריבה ישראלית אינו מסייע לקבוצה של פליקס מגאת' מול קבוצה שאינה מאריות הליגה הגרמנית.

 

 

שאלקה סיימה את המחזור התשיעי עם 0:0 מאכזב בחוץ עם איינטרכט פרנקפורט, אך למרות זאת היא הצליחה להעפיל מעל לקו האדום בעזרת הנקודה. האורחת בעטה רק ארבע פעמים אל השער, לעומת לא פחות מ-16 של פרנקפורט הממוקמת תשיעית כעת. היה זה המשחק היחיד בליגה בו לא נכבשו שערים היום.


אלטינטופ (מימין) במאבק אוירי עם שחקני שאלקה, הערב (צילום: AP) 

 

המשחק הפורה נערך בין המארחת בורוסיה מנשנגלדבאך לוורדר ברמן, שניצחה 1:4. הירוקים-לבנים עלו למקום השמיני על חשבון אותה פרנקפורט תודות למתקפה מוקדמת - מרקו מרטין (6) ו-ווסלי (13). ארון האנט (51) וקלאודיו פיסארו (75) השלימו את העבודה, כשבתווך כובש הבלם פר מטרסאקר שער עצמי (67).

 

אלמוג כהן, קשר נבחרת ישראל, זכה לשתי דקות של חסד ממאמנו בנירנברג, בזמן שזאת גברה בביתה 1:2 על וולפסבורג. אילקיי גונדוגן כבש ראשון (11), גראפיטה איזן לאורחים (28), לפני שמייק פרנץ ניצח עבור נירנברג את המשחק (63) והקפיץ אותה למקום ה-12 על חשבון המנוצחת.

 

האנובר 96 עלתה למקום השלישי עם 1:2 ביתי על קלן. דידייה קונאן כבש צמד מהיר למנצחת (4 ו-15), מרטין לאניג צימק סמוך לסיום (85). פרייבורג השישית ניצחה בבית 1:2 את קייזלסלאוטרן, למרות פיגור מוקדם מרגליו של יאן מוראבק (8). פאפיס סיסה (35) וסטפן רייסינגר המחליף (60) הפכו את התוצאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים