שתף קטע נבחר

התעמלות: יש מדליה ישראלית באליפות העולם

אליסיה סאקרמון, חניכתו של מיחאי ברשטיאן, מאמן הנבחרת לשעבר שעזב את הארץ בגלל סכסוך עם האיגוד, זכתה בזהב בשולחן הקפיצות. מוסטפינה שנייה, ברבוסה שלישית

לאחר פספוס המדליה של אלכס שטילוב, ישראלי שכן הצליח לרשום הישג מצוין באליפות העולם בהתעמלות שנערכת ברוטרדם הוא מיחאי ברשטיאן. חניכתו של המאמן, האמריקנית אליסיה סאקרמון, זכתה בצהריים (ש') במדליית הזהב על מכשיר שולחן הקפיצות.

 

ברשטיאן, שאימן שנים בארץ, היה המאמן הראשי של הפנימיה במכון וינגייט ובמשך כמעט שני עשורים היה גם מאמן הנבחרת. בעקבות סכסוך עם האיגוד, ארז את המזוודות ונסע לארצות הברית כדי לאמן את הנבחרת ולפתוח מועדון משלו.


ברשטיאן וסאקרמון. גאווה ישראלית באליפות העולם (צילום: AP)  

 

עם זאת, עד היום הוא לא הגיע להישגים גדולים עם המתעמלות האישיות שלו. סאקרמון, שחזרה מפרישה לאחר אליפות העולם בשנה שעברה, השיגה ציון של 15.2 נקודות והקדימה את אלייה מוסטפינה הרוסייה (15.066 נקודות) וג'ייד ברבוסה מברזיל (14.799) 

 

מקבילים - זהב לבריטניה

יממה לפני סיום האליפות נמשכים הגמרים במכשירים נוספים, כאשר אלופת העולם במקבילים הוכתרה בת' טוואדל מאנגליה, שקיבלה 15.733 נקודות.

סגניתה היא אלייה מוסטפינה מרוסיה עם 15.6 נקודות ובמדליית הכסף זכתה רבקה ברוס מארה"ב, שקיבלה 15.066 נקודות.

  

בגמר מכשיר סוס הסמוכות לגברים זכה קריזן ברקי מהונגריה עם 15.833 נקודות, מדליית הכסף הלכה ללואיס סמייט מבריטניה ובמקום השלישי הגיע פשנטה שיללטורי מאוסטרליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברשטיאן עם סאקרמון
צילום: AP
מומלצים