שתף קטע נבחר

אנגליה: 0:2 לצ'לסי, ווסטהאם וגרנט הפסידו בבית

האלופה לא התקשתה בבית מול וולבס הלפני אחרונה, מאלודה וקאלו כבשו. הפטישים הובילו מול ניוקאסל, שהצליחה להפוך את התוצאה ל-1:2. קינן וכהן צפו מהספסל בהפסד בלקפול והתיקו של בולטון בהתאמה. 1:1 בין טוטנהאם לאברטון

כנראה שמהשחק בליגת האלופות עשה טוב לצ'לסי, שאחרי כמה גמגומים חזרה לעצמה הערב (ש') עם 0:2 בסטמפורד ברידג' על הלפני אחרונה וולבס. האלופה האנגלית עלתה למאזן של 22 נקודות מתשעה מחזורים בפרמייר-ליג, חמש יותר מהשנייה מנצ'סטר סיטי (תשחק מחר מול ארסנל).

 

 

פלורן מאלודה שוב היה שם עבור הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, עם שערה הראשון בדקה ה-23. הצרפתי כבש בסיומה של עוד מתפרצת קטלנית של הכחולים - ניקולה אנלקה שלח את יורי ז'ירקוב, שאת כדור הרוחב שלו בעט מאלודה פנימה. סלומון קאלו (החליף את מאלודה) השלים את החגיגה תשע דקות לסיום (81) אחרי דאבל פאס עם מיקאל אסיין.


צ'לסי חוגגת ניצחון קליל על חשבון וולבס (צילום: גטי אימג'ס) 

 

ווסטהאם ואברהם גרנט פתחו בצורה נהדרת את המשחק הביתי מול ניוקאסל - קרלטון קול דחק בדקה ה-12 מקרוב והעלה את האחרונה בטבלה ליתרון מוקדם. אבל למרבה צערו של המנג'ר הישראלי, הצליחו האורחים להפוך את התוצאה ולחזור לצפון אנגליה עם 1:2. קווין נולאן (23) ואנדי קרול (69) כבשו לג'ורדיז, שנמצאים כעת במקום התשיעי.

 

דקל קינן, בלם נבחרת ישראל, צפה מהספסל בהפסד החוץ של בלקפול, שנכנעה 2:0 לברמינגהאם. ליאם רידג'וול (36) וניקולה זיגיץ' (56) כבשו למארחת והעלו אותה למקום ה-11, הטנג'רינס ירדו למקום ה-13.


קרול וניוקאסל חוגגים מהפך מול ווסטהאם (צילום: גטי אימג'ס)

 

שחקן נוסף מנבחרתו של לואיס פרננדז, הקשר תמיר כהן, גם לא זכה לדקות משחק ב-1:1 של בולטון בחוץ עם וויגאן. הוגו רודאייגה כבש ראשון (59), אבל יוהאן אלמאנדר השווה במהירות (66).

 

המחזור נפתח בצהריים עם תיקו 1:1 בין טוטנהאם לאברטון בווייט הארט ליין. התרנגולים היו טובים יותר במחצית הראשונה, אך ספגו ראשונים מבעיטה חופשית נהדרת של לייטון ביינס בדקה ה-17. היתרון של האורחת החזיק מעמד שלוש דקות, עד שטעות קשה של השוער טים הווארד איפשרה לפיטר קראוץ' לבשל לרפאל ואן דר וארט את השוויון. עד הסיום ניסו שתי הקבוצות להכריע את המשחק, אך לא השכילו להגיע למצבים ממשיים ליד השערים וחילקו בינהן את הנקודות.


ביינס וקייהיל חוגגים שער מפתיע לאברטון (צילום: גטי אימג'ס)

 

ווסט ברומיץ' עלתה למקום הרביעי עם 1:2 בבית על פולהאם הלונדונית.

השוער סקוט קרסון כבש לשערו שלו והעניק לאורחת יתרון מוקדם (9), אבל יוסוף מולומבו (17) ומארק-אנטואן פורצ'ון (40) היו שם בשביל לתקן.

 

הנפילה של אסטון וילה התשיעית המשיכה, הפעם עם 1:0 בסנדרלנד שבמקום השביעי. ריצ'ארד דאן, בלמם של הווילאנס, כבש לשערו שלו והעניק שלו נקודות לחתולים השחורים.


פורסם לראשונה 23/10/2010 13:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פלורן מאלודה ויורי ז'ירקוב
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים