שתף קטע נבחר

דאבל לגלושקו: זכתה גם בטורניר היחידות בעכו

יממה לאחר שקטפה את תואר הזוגות, הישראלית גברה 2:6, 2:6 על יוליה קימלמן מגרמניה בגמר הפיוצ'ר שנערך בארץ. אמיר וינטרוב זכה בפיוצ'ר בניגריה ויהפוך למחבט מספר 3 של ישראל

יוליה גלושקו זכתה היום (ש') בטורניר הבינלאומי לנשים בעכו לזכרו של פרדי קריבין ז"ל (סך פרסים של 10,000 דולר). גלושקו, המדורגת 351 בעולם וראשונה בטורניר, גברה בגמר 2:6, 2:6 על יוליה קימלמן מגרמניה, (826 בעולם) בתום שעה וחמישים דקות.

 

בכך, השלימה גלושקו דאבל לאחר שזכתה ביום שישי בגמר טורניר הזוגות. כמה מאות צופים, ביניהם אייל קיציס ואשתו טלי מורנו, הגיעו למרכז בעכו כדי לצפות בגמר הפיוצ'ר.


גלושקו וקימלמן, רגע אחרי הגמר (באדיבות המרכז לטניס בישראל)

 

שתי השחקניות שמרו במערכה הראשונה על ההגשות עד שגלושקו שברה פעמיים ברציפות ועלתה ל-1:5. קימלמן השיגה שבירה משלה, אולם הישראלית שברה בחזרה וניצחה 2:6 במערכה הראשונה. גם במערכה השניה שברה גלושקו ל-1:3, ובמצב של 2:5, השיגה שבירה נוספת כדי לזכות במשחק כולו.

 

גלושקו זכתה ב-1,568 דולרים, המפסידה הסתפקה ב-980 דולר. בטקס הסיום נכחו המנכ"ל הטרי של המרכז לטניס בישראל דני גלי, יו"ר איגוד הטניס מיכאל קליין, נשיא איגוד הטניס איאן פרומן, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ובתו של פרדי קריבין, ג'יין קריבין.


אמיר וינטרוב. המחבט מספר 3 של ישראל (צילום: אורן אהרוני)

 

גם וינטרוב אלוף: זכה בפיוצ'ר בניגריה

חדשה טובה נוספת הגיעה כיוונו של אמיר וינטרוב, שסגר שבוע מצוין בלאגוס, ניגריה, שם שיחק במהלך השבוע בפיוצ'ר עם פרסים בגובה 15,000 דולרים. בגמר שהתקיים היום (ש') זכה וינטרוב לאחר שניצח את קארן רסטוגי ההודי (451) 5:7,4:6,6:2.

 

וינטרוב (352) יזנק בעקבות הניצחון לסביבות המקום ה-290 בעולם,

דירוג השיא שלו בכל הזמנים. בכך הוא צפוי להפוך למחבט מספר שלוש של ישראל, לאחר שיעקוף את נועם אוקון (319) ויתקרב להראל לוי (233).

 

בסיום המשחק אמר וינטרוב: "הייתה מלחמה במהלך כל המשחק, חזרתי מפיגור 4:1 ואין מאושר ממני. כבר תקופה ארוכה שאני משחק טוב. למרות שלושה הפסדים בסיבוב השני בתחרויות בצרפת בשבועות האחרונים, הרגשתי ששיחקתי טוב. השבוע הכל התחבר וזה משמח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גלושקו בגמר בעכו
באדיבות המרכז לטניס בישראל
מומלצים