שתף קטע נבחר

לאומית: 0:3 לנס ציונה, 0:1 לרעננה

הכתומים התבססו במקום הרביעי עם ניצחון ביתי על נצרת עילית השובתת. היורדת מהלאומית ניצחה בחוץ את הכח עמידר ר"ג

סקציה נס ציונה התבססה הערב (ש') במקום הרביעי בליגה הלאומית עם 0:3 ביתי על הפועל נצרת עילית, שהגיעה למשחק לאחר שביתה של שחקניה בשל קשיים כלכליים.

 

 

אמיר אבו ערער האורח כבש שער עצמי (30). אלנתן סלמי, אקס הפועל פתח תקווה, הכפיל את התוצאה (50) ודור אלקבץ (70) השלים את החגיגה הביתית של הכתומים.

 

מקום אחד במורד הטבלה נמצאת הפועל רעננה, ששמרה על המאזן שלה נקי מהפסדים (אחת משתי היחידות בליגה) גם לאחר משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן. אלון זיו כבש בפנדל (50) את שער הניצחון של רעננה, 0:1 בסיום.

 

הפועל הרצליה גברה בביתה 0:1 על בית"ר שמשון, משער של אורי אברהם בדקה ה-46. עירוני בית ים ניצחה את בני לוד 1:3 מצמד של משה אבוטבול (5 ו-19). פטי נימבה הוסיף עוד אחד (65) ויחיא עיסא צימק (75).

 

ביום ו': ראשל"צ בפיסגה אחרי 0:1 על הרצליה

הפועל ראשון לציון אירחה אתמול (ו') את מכבי הרצליה במסגרת המחזור השביעי בליגה הלאומית בידיעה שניצחון עשוי אותה לפחות זמנית למקום הראשון. 

 

הקבוצה מעיר היין עמדה במשימה וה-0:1 הקטן-גדול שהשיגה איפשר לה לחלוף על פני עירוני רמת השרון, שסיימה רק בתיקו 1:1 ביתי עם מכבי אחי נצרת. שער בודד של עקיבא מגרלשווילי בדקה ה-34 העניק את שלוש הנקודות היקרות למקומיים.


הפועל כפ"ס חוגגת. טיפסה למקום השני (צילום: אורן אהרוני) 

 

כאמור, המוליכה ערב המחזור לא הצליחה לנצח בביתה את היורדת מליגת העל וירדה למקום השלישי. בן בן שושן העלה את קבוצה של מומי זעפרן ליתרון

בדקה ה-68, אחמד עבד איזן שתי דקות לאחר מכן.

 

מי שתופסת את המקום השני עם אותו מספר נקודות כמו של ראשל"צ היא הפועל כפר סבא, שחזרה ממשחק החוץ אצל ג'ת אלהלי עם ניצחון 1:3 גדול. למרות ההרחקה של ג'ורג' בייסה בדקה ה-15, האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-30 משער של אבי אבינו. מוחמד אבוריה (דקה 51) איזן, אך צמד מאוחר של פטריק דופלה (75 ו-90) חרץ את גורל המשחק.

 

ביום ב' יושלם המחזור עם המשחק בין אחווה עראבה למכבי באר שבע. 


פורסם לראשונה 22/10/2010 17:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלנתן סלמי, נס ציונה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים