שתף קטע נבחר

סיבוב פרסה: וויין רוני חתם ביונייטד לחמש שנים

לאחר שכבר הצהיר על רצונו לעזוב את ה'שדים האדומים', הדהים החלוץ כשחתם על חוזה במועדון עד יוני 2015. רוני: "האמונה והתמיכה של פרגוסון גרמו לי להבין שזה המקום שאליו אני שייך". הסקוטי: "ההחלטה שלו מראה על אופי"

סוף לסאגה. עולם הכדורגל היה כמרקחה מאז הודעתו של וויין רוני על רצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אולם הפלא ופלא, פחות מ-48 שעות לאחר הפצצה שהטיל, הדהים הסטאר האנגלי בשנית כאשר חתם על חוזה במדי סגנית האלופה לחמש שנים נוספות.

 

 

לפני יומיים טען חלוץ נבחרת אנגליה כי הוא מעוניין לעזוב בשל חוסר היכולת של הקבוצה להבטיח לו כי תתחזק ותילחם על תארים בעתיד. היום (ו') הוא נשמע אחרת לחלוטין: "שוחחתי עם המנג'ר אלכס פרגוסון ועם הבעלים של המועדון והם שיכנעו אותי שזה המקום שאליו אני שייך", אמר רוני, שיישאר באולד טראפורד לפחות עד יוני 2015.


וויין רוני ופרגוסון. הסקוטי: "ההחלטה שלו מראה על אופי" (גטי אימג'ס)

 

"אני מאושר לחתום על החוזה החדש. ביום רביעי אמרתי שאלכס פרגוסון הוא גאון ובסופו של דבר, האמונה והתמיכה שלו הם אלו שגרמו לי להישאר", הוסיף החלוץ בן ה-24.

 

"זה היה שבוע ארוך וקשה, בעיקר מבחינת הכיסוי התקשורתי, אבל זה דבר שאנחנו רגילים אליו", אמר פרגוסון לאחר ההודעה הרשמית על חתימת החוזה, "לפעמים, כשאתה נמצא במועדון, קשה לך להבין עד כמה הוא גדול ואני חושב שהאירועים שהתחוללו בימים האחרונים גרמו לרוני להבין עד כמה גדולה היא מנצ'סטר יונייטד".


רוני ופרגוסון לפני מספר ימים. עכשיו הם כבר לא בברוגז (גטי אימג'ס)

 

פרגי בירך על ההחלטה של הכוכב ואמר: "זה דבר שמראה על אופי ואמונה במועדון.

אני מרוצה מכך שוויין לקח על עצמו את האתגר לחנוך את השחקנים היותר צעירים במועדון ולבסס את עצמו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות מנצ'סטר יונייטד".

 

את העונה הנוכחית פתח רוני ברגל שמאל. על המגרש הראה כי טרם התאושש מהפציעה הטורדנית מהקמפיין הקודם וכבש שער אחד בלבד בשישה מחזורים בפרמייר-ליג. במדורי הרכילות לעומת זאת, כיכב גם כיכב לאחר שהודה כי בגד באשתו עם נערת ליווי.

 

חרף כל אלו, פרגוסון מאמין כי רוני יחזור במהרה להיות אותו החלוץ האימתני מהעונה שעברה: "אני בטוח שכל מי ששייך למועדון יעמוד מאחורי רוני ויעניק לו את התמיכה הנדרשת כדי שיחזור לתת את התפוקה והביצועים שאנחנו יודעים שהוא מסוגל להם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויין רוני
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים